- Hagyja el ezt a területet vagy hívom a rendőrséget!- Yibo-tól megint hallgatni fogom hogy mennyire felelőtlen vagyok.. Azt hinné az ember hogy egy ilyen helyre nem tud ismeretlen be jönni..
- Xiao.. Miért kell így beszélni velem ? Komolyan.. Itt mondom hogy a legnagyobb rajongód házhoz jött te pedig..- zaklató nem pedig rajongó..
- Ide figyeljen! Az egész hely tele van kamerával másrészt maga inkább zaklató mint.. A magánszférám a hely ahol lakom ahol nyugton lehetek.. Ide jön olyan célal ami valószínűleg nem pozitív.. Szóval fogja meg és menjen el innen addig amíg én kérem nem más ..- látszik hogy dühös és bármire képes lenne..
- Most elmegyek de .. nem ez volt az utolsó találkozásunk..- amint ki tette a lábát a küszöbröl azzonal rá csaptam az ajtót majd végig csúsztam mellette ..
~ Történt valami ? Most értem be .. Xiao mi a baj ?~ nem vagyok normális nem kellett volna felhívnom.
- Yibo.. én.. haza tudsz jönni?- remeg az egész testem. Soha életemben nem éreztem még ilyen félelmet.
~ Azonnal indulok! Semmi baj !~ szükségem van az ölelésére ..***
- Xiao?! Mit csinálsz az ajtó mellett a földön? Shh!! Istenem mi történt veled ?- azonnal mellém guggolt majd arcomra simitotta hatalmas kezét .
- Én .. be megyünk a nappaliba..?- aprót bólintott majd egy pillanat múlva már kezében is voltam.
- Nem láttalak még ilyen állapotban.. - tudom hogy aggodalmat okozom neki de számomra ez a hely már nem olyan biztonságos.
- Volt itt egy férfi.. Azt hittem először hogy te vagy ezért egyből kinyitottam az ajtót.. Egy zaklató rajongó volt vagy nem is tudom de az amit tenni akkart vagy ami miatt ide jött.. Féltem és még mindig meglepő hogy annyira könnyen elment.. Aztán tudatosult bennem hogy könnyen megúsztam..- egyre erősebben szorítja a kezemet.. valószínűleg haragszik rám .
- Bocsánat én .. lehetem volna figyelmesebb.- hiszen ha kukucskálon kinézek akkor nem történt volna meg ez az egész.
- Azért ezt remélem nem gondold komolyan.. Mégis miért hiszed azt hogy a te hibád? Basszus egy gazdagabb negyedben élünk ahová nem jut be mindenki.. Az a köcsög valószínűleg ki játszotta a rendszert. - több mint lehetséges de akkor se lett volna probléma ha jobban oda figyelek.
- Figyel most ide , édesem! Szedd össze a legfontosabb dolgaid amik kellenek és most át megyünk máshová. Rendben? Nem akkarom hogy itt maradjunk ezek után ..- megint miattam vannak problémái.- Yibo én .. sajnálom ezt az egészet... Be kellett menned biztos valami fontos dolog miatt de most miattam...-
- Mi a baj? Nagyon zöldülni kezdtél..- arrébb löktem a mosdóba kell mennem azonnal..
- Ahh.. a stressz miatt van , Yibo ! Nincsen semmi bajom csak a gyomrom most enyhén zavaros. - álltam fel nehézkesen a mosdó mellől.
- Tudom.. vagyis nagyon remélem. Holnap úgy is meg tudjuk mi áll a háttérben ha jön a barátom.. Még neki is meg kell adnom az új címet. Szóval menj a szobába egy kicsit pihenj le beszélek addig a céggel hogy mi történt. Ezt ki kell vizsgálni. Utána összepakolunk és elmegyünk egy másik helyre .- csak a probléma van velem.
- Nem a te hibád egyik se ! Ezt vésd bele abba a gyönyörű fejedbe .- ajka egyre jobban közeledett az enyémhez.
- Ne !! Az előbb adtam ki magamból a kaját..-
- Miért is kellene hogy ez érdekeljen?!- gyors csókot nyomot ajkamra majd felhúzott.
- Engem semmi se tántorit meg !- vettem észre .
YOU ARE READING
× Szárnyak nélkül a magasban *
FanfictionSoha nem tudsz addig megfelelni másnak amíg magadat nem szereted.. anya mindig ezt mondta de azt hiszem ez idő múlásával veszít a hitelességéből...