3.

76 7 1
                                    


- Szóval arra szeretnélek kérni titeket hogy mostantól a közös megjelenést inkább ne tegyétek. A két rajongói tábor között egyre több a viszály és nem tudjuk mennyi ideig vagyunk képesek vissza tartani őket. - nem volt igaza Yibo-nak .. bár őszintén tudtam jól hogy ez lesz ismerem már az embereket.
- Nem lesz könnyű.. de kérlek próbáljátok meg annak érdekében hogy ne történjen baleset. - egyszerűen nem értem miért kell ezt tennünk. Az emberek tényleg mindent annyira túl gondolnak és sokszor tönkre tesznek sokmindent.
- Ezzel egy probléma van csak .- egyetértek hogy probléma van ezzel és nem is csak egy .
- Xiao házaba nem is olyan régen valaki betört azóta pedig nálam szállt meg.. valamit kellene kezdeni ezzekkel az idiótákal.. Ez már egyáltalán nem normális.. - meg ígérte hogy nem fogja elmondani.. így most az ügynökség is aggódni fog mi több ki hoznak egy cikket is..

- Ezt mégis miért nem mondtad el ? Tudod jól hogy nem mindenki áll meg ennyinél .. és ha bajod eset volna ?- tényleg nem történt semmi olyan amiből problémám lett volna. Nem tűnt el semmi amúgy sincs abban a lakásban sok cuccom.
- Yibo ott volt akkor szóval egyből magával vitt.. beleszólásom se lehetett volna .- nem mintha elenkeztem volna az ellen hogy vele menjek.
- Igazából ez a balga teremtés mindent elintézet helyetem .. idősebb vagyok de ebben a teremben mindenki gyereknek tekint..- idegesítő mert szerintem nem vagyok olyan akire folyton figyelni kell.
- Tudod Xiao neked van egy olyan bájos oldalad ami olyan gyermeki és törékeny.. nem meglepő hogy ..- nem meglepő hogy éppen ezért néha gyerekként viselkednek velem.
- Mennyire megoldható az hogy ne lássanak titeket együtt amikor " haza mentek" ?- ha nem követnének mindenhova minket akkor eléggé könnyen megoldható lenne .
- Az elkövetkező időben nem igazán lesz forgatás szóval most könnyebben fog menni.. Amikor újra munkába állunk az nehezíteni fogja de megoldjuk .. Inkább Xiao nyugtalansága fog gondot okozni..- bocsánat hogy amikor kint sétálok az lenyugtat.. Megint elmodnom hogy ez az egész könnyebb lenne ha az emberek nem lennének ennyire... Hm ragaszkodoak? Nem ez a megfelelő szó .. inkább megszállottak .
- Ne nézzetek rám így .. majd megoldom valahogy. Amúgy is Yibo házának hatalmas hátsó udvara van szóval ott remélhetőleg nyugatom lesz . - igaz akkor az a kis bolond lesz aki mindig mellettem akkar majd lenni... Egyik gödörből a másikba.
- Azt mondtad semmit nem vittek el ?- igen de szerintem ez jó dolog .. mégis a menedzser eléggé furcsán kezd viselkedni..
- Semmit. Minden ugyanott volt ahol hagytam és a nemlétező értékek is ..- jó így vissza gondolva tényleg furcsa hogy valaki betört és nem vitt el semmit.

- Térfigyelő kamera van?- igen mint minden ilyen jellegű épületnél.
- Igen .. De várj egy kicsit mert most nem értem miért kérdezel ilyen furcsa dolgokat. - bár valószínűleg azért kell a felvétel hogy megtudjuk ki az elkövető.
- Érdekes az hogy egyáltalán nem vitt el semmit tehát nem egy egyszerű " betörővel " van dolgunk. A felvétel kell mivel így lehetséges rá jövünk ki is volt..- ha azt mondja nem egyszerű betörő akkor rá bukkanni se fogunk könnyen.. valószínűleg tudott a kameráról is ezért biztos nem lehet majd látni jól az arcát.. Hát igen a bűnügyi sorozatokból tanultam ám valamit.
- Inkább egy fanatikus fannal lesz itt dolgunk..- persze ki mással is lenne..
- Ha nem bánjátok most " haza " mennénk , kicsit kimerítő nap volt. - igazából nagyon , alvás is képes lennék elaludni
- A hátsó bejáratnál várnak ránk szóval ne aggódjatok! Gyere menjünk, Xiao. - fogott hirtelen kezemre Yibo majd kifelé kezdett hízni.

× Szárnyak nélkül a magasban *Where stories live. Discover now