Sabah uyandığımda yanımda yine Shoto vardı. Gerçekten artık bu duruma alışmıştım. Yataktan kalkacağım sırada arkadan birinin beni tutup çekmesi ile yatağa geri düştüm. O sırada yeni fark ettim. Shoto benim kalkmam ile uyanmış. Ona baktım.
Yn: günaydın:)
Shoto: sanada günaydın
Tekrar kalkmaya çalıştığım sırada yine beni tutup geri yatağa çekti.
Shoto: biraz daha kalsak olmuyor mu?
Ona baktım. Gerçekten küçük çocuğu andırıyordu. Onun bu hali aşırı tatlıydı ama ne yazık ki kalkmamız gerekiyordu. Bugün okul festivali vardı.
Yn: kalmak isterdim ama bugün okul festivali var ve eğer geç kalırsak aizawa sensei bizi parçalar :/
Bunu dedikten sonra oda kalkmaya karar verdi. Birlikte kalktık. Ben yatağımı topladığım sırada oda benim banyomda yüzünü yıkıyordu. Yatağı topladıktan sonra shoto banyodan çıktı.
Shoto: odama gidiyorum üstümü giyineyim aşağıda buluşuruz
Yn: tamam
Odadan çıktı. Bende hemen elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyinip aşağı indim. Aşağı indiğimde shoto'da oradaydı. Tam yanına gidecekken yanıma momo geldi. Nolduysa biraz endişeli duruyordu. Shoto bekle işareti yaptıktan sonra momo'ya baktım.
Yn: noldu Momo bir sorun yoktur umarım
Momo: yn aslında ben birini seviyorum ve bana yardımcı olabilir misin diye soracaktım.
Bunu duyunca gözlerim büyüdü.
Yn: kim peki ?
Momo: Katsuyuki
Yn: ooo ben şimdi ayarlarım sana onu
Momo: teşekkür ederim daha şimdilik bizim kızlara söylemesen olmaz mı?
Yn: olur sen ne zaman istersen ben öyle söylerim
Momo: teşekkür ederim festivalde başarılar:)
Yn: sanada :)
Momo ile konuşmayı bıraktıktan sonra hemen Shoto'nun yanına gittim.
Shoto: bir sorun yoktur umarım
Yn: yok yok birşey olmadı
Shoto: o zaman saat yaklaşıyor hadi festivale geç kalmayalım
Yn: tamam
Yolda yürüdüğümüz sırada bakugou'yu gördüm.
Yn: BAKUGOU!!
Bakugou: NE ÖKÜZ GİBİ BAĞIRIYORSUN DİBİMDE LAN!?
Yn: sana Rabia ile ilgili bir şey soracaktım.
Bakugou: ne soracaksın yine!?
Yn: aranız iyi mi son birkaç gündür yan yana görmüyorum sizi de
Bakugou: hayır bir sorun yok sadece antrenmanlardan dolayı çok yana yana gelemedik.
Yn: anladım teşekkürler
Onun yanından ayrıldık. Arenaya vardığımızda Present Mic' in sesini duyduk.
Present mic: EVET SAYIN SEYİRCİLER YILLARDIR BEKLENEN O FESTİVALE HEPİNİZ HOŞGELDİNİZ!!!!!
O kadar çok bağırıyordu ki resmen kulaklarım kanayabilirdi. Türbine baktığım sırada Shoto'nun babasını gördüm.
Yn: shoto senin babanda gelmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto x Yn
FantasySevgili okuyucu buraya baksana bı •İlk yazdığım kitap o yüzden kötü olma olasılığı var •Eğer okursan mutlu olucana eminim okumaktan zarar gelmez Küfür hafif içerir Dövüş vb genellikle var Kan vb olabilir rahatsız olanlar okumasın Özet Ua okulunda y...