5. bölüm

251 21 20
                                    

Sabah uyandım halam uyanmıştı. Onla beraber güzel bir türk usulü kahvaltı hazırladık. Halam baya ünlü bir tasarımcı o yüzden baya yoğun. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra halamın telefonu çaldı. Halam telefonla konuşurken ben de menemeni yapıyordum. Halam telefonla konuşmasını bitirince bana döndü.

Halam : kuzum kusura bakma benim acili gitmem lazım sen arkadaşların ile zaten dışarı çıkacaktın. Benim şimdi çıkmam lazım akşam gelirim tamam mı?

Bunu duyunca moralim bozuldu ama yapacak bir şey yoktu. Onu yolculayıp yemek yapmaya devam ettim. O sırada birinin beni izlediğini fark ettim. Arkamı döndüm ve önümde dikilen kişi...

Shoto'nun ağzından

Sabah uyandığımda alt kattan sesler geliyordu. Daha çok uykum vardı ama kapı açılma ve kapanma sesi duyunca merakla aşağı indim. O sırada mutfakta yemek yapan yn'yi gördüm ses çıkartmadan onu izlemeye başladım beni fark etti ve arkasını döndü.

Yn'nin ağzından

Arkamı dönmemle shoto'yu bana tebessüm ederek bakarken gördüm.
👇

Yeni uyandığı suratından belli oluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni uyandığı suratından belli oluyordu. Ona baktım ve gülümsedim.

Yn: günaydın :)

Shoto: Günaydın:)

Yanıma geldi ve yaptığım şeye baktı. Menemeni görünce gözleri açıldı. Baya merak etmiş gibi bakıyordu. Bu hali biraz komikti. Hafif bir şekilde kıkırdamaya başladım. Bunu fark etmiş olsa gerek suratıma baktı ve oda kıkırdadı. Gerçekten onla iken başka bir güzel oluyordu. Nede olsa ona aşıktım. Belki ona yakın bir zamanda açılmaya çalışırım kim bilir 😊.

Bacağımda bir sürtünme hissettim. Bunun vartanuş olduğunu anladım. Vartanuş halamın kedisiydi. Aşırı tatlı ve genelde sevilmeyi seven bir kediydi. Diğer kedilerin aksine usluydu. Onu fark edince gülümsedim ve ocağı kapattım. Vartanuşu kucağıma aldım ve sevmeye başladım. Shoto bana bakıyordu.

Yn: sende sevmek ister misin?

Shoto:neden olmasın:)

Shoto onu kucağına aldığı gibi iki katı sürtünmeye başladı. Tabi buldu yakışıklı çocuğu. Ben shoto'yu salona gönderdim ve sofrayı hazırladım. Sınıfın yarısı masada yarısı ise yer sofrasında yicekti. Sofrayı hazırlayınca ses çıkarmadan salona girdim o sırada shoto'yu görmemle tekrar aşık oldum resmen
👇

 Sofrayı hazırlayınca ses çıkarmadan salona girdim o sırada shoto'yu görmemle tekrar aşık oldum resmen 👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Shoto x YnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin