Návrat

360 30 4
                                    

Ďakujem veľmi mojim jediným dvom čitateľkám melinka14 a Sherley0

Už prešli 2 dni od navštevy Sama pomaly som aj zabudla čo mi povedal. Akurát kráčam domov už ma pustili konečne. V tej diere sa nedalo prežiť a to sa to volá že nemocnica! Už zase prší tentokraz sa už dívam rovno, nechcem znovu zablúdiť. Do toho domu sa už nevrátim. Ako tak idem a rozmýšľam uvidím bezdomovca sedieť na lavičke. Pozerá na mňa a kýva mi " Hej cica! Poď sem už si mi chýbala! " vyvreskuje bezdomovec na celú mokrú ulicu. Pozerám na neho či mu šibe. Ešte raz mi zakýva. Pozriem sa okolo seba a vzadu uvidím nejakú ženu ktorá doslova utekala k bezdomovcovi do náručia. Pokývam nad tým hlavou a idem ďalej.
-----------------------------------------------------------------
" Už som doma! " zakričím aby ma všetci počuli. Ozval sa strašný buchot to vždy keď Ashley letí po schodoch dole. " Zlatko si celá! Bála som sa o teba veľmi! Ale nemohla som prísť lebo Nori dostala vši musela som zostať!!! " vysvetľuje Ashley. Prečo musela zostať kvôli všiam keď ja tam skoro umieram! " Ach Ashley ja som úplne v poriadku! Nerob si starosti " obimem Ashley a idem do izby asi si pustím pesničku. Na mp3 mám iba Taylor Swift pretože ja počúvam iba ju nikto ma neoslovil. Jej hity ako blank space, shake it off, style a tiež bad blood... Dám si slúchadlá a ponáram sa do bad blood. " And we use to be mad love so baby look what you done... "

Melóonová žuvačkaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang