Táto časť je na želanie katka0040 inak by s ju sem vôbec nedala! Ale prinútila ma!
Už sa zotmelo kráčam k domu. Nejakým spôsobom som tam trafila. Netuším ako sa to mohlo stať. V izbe úplne na vrchu sa svieti. Zazvoním, počujem kroky Sam otvorí dvere. "Vitajte slečna Aistensová! Mne môžete tykať. " hovorí Sam akýmsi milým tónom. " Samozrejme som Ellen! " hovorím neprítomne. Sam sa zamračí ako keby sa mu nepáčil tón zase môjho hlasu. " Ell a ťa smiem tak volať poď hore do mojej izby. " prikyvujem že ma tak môže volať a ideme hore.
-----------------------------------------------------------------
V jeho izbe:
Jeho izba je pomerne veľká ale najviac miesta vlastne zaberá jeho posteľ. Zamračím sa žiadne stoličky ani stôl v izbe je iba posteľ. Pozriem na Sama ten zamyká dvere na tvári má úchylný výraz. Dokelu čo sa bude diať? Sam ma zrazu chytí a sotí do postele. Snažím sa ujsť no oproti 50 ročnému mužovi som ako mravec. Stiahne zo mňa všetko oblečenie aj zo seba. ( Ďalej už asi viete čo sa deje)
-----------------------------------------------------------------
Ráno:
Zobudím sa úplne nahá. A bohužiaľ už nie panna a to všetko vďaka 50 úchylnému imbecilovy! Debil! Snažím sa vstať ale nedá sa. Jeho úžasne veľké brucho ma pučilo celú noc! Tým že som sa pohla sa zobudil. Jeho výraz však nie je ako včera už je normálny a trochu sklamaný. Pozerá sa na mňa " Dobre Ellen musím ti povedať dopredu že ma veľmi mrzí čo som urobil pred mnohými rokmi aj čo som robil včera ale nikdy by som si nepovedal že mám takú peknú... " mlčí. Bojím sa čo povie, povie ženu alebo obeť na znásilnenie? " Pozri sa moje skutočné meno je Luis Aistens pred 12 rokmi som odišiel od mojej rodiny od mojej manželky Justiny a od mojej dcéry Ellen... " hovorí Sam a z jeho očí mu vytekali slzy. " Nenávidím ťa! Ako si mohol znásilniť vlastnú dcéru! " kričím cez slzy " Nikdy ťa už nechcem vidieť zničil si mi život! Ale pred tým ako navždy odídem chcem vedieť všetko čo vieš o mojej mame!!! " úplne som zničená. Sam teda Luis vyzerá tiež zničene. " Kedysi dávno keď sme sa zoznámili s tvojou mamou tak predomnou chodila s jedným mafiánom a ten ju stále znásilňoval a mučil ju. Vtedy som ju zachránil tým že keď sa nám narodí dcéra necháme mu ju. Lenže keď si sa narodila nedokázali sme ťa dať cudziemu chlapovi a tak som išiel miesto teba. Mučil ma a ja som sa snažil všetko vydržať hlavne kvôli tebe. Tam som mával časté depresie. Býval som z jednou ženou občas z depresie som ju znásilnil. To sa mi niekedy stáva ako vidíš. Vtedy však ten mafián mal malo a chcel ťa. Vtedy sa obetovala Justina a ja som veľmi trpel. Ty si zostala sama. Justina ťa dala svojej najlepšej kamarátke Ashley. Aj ju veľmi mučil. Teraz neviem kde je ale veľmi ju chcem znovu vidieť. Mafián vie že mu už nemáme čo dať. Už si iba ty. Skúsil ťa už chytiť vtedy v záhradnom dome ale zachránil som ťa. Hneď som ti nepovedal kto som ale bolo to pre teba najlepšie. Ja... Neviem ako som mohol.." Luis plače. Aj ja. Neviem či mám odísť alebo zostať s mojim otcom...Prepáčte za tak nasilnú kapitolu ale katka0040 ju chcela je tu asi tak 533 slov... Asi som to prehnala ale Luis sa rozkecal :) Ďakujem poteší ma vote a koment ;)
KAMU SEDANG MEMBACA
Melóonová žuvačka
FantasiPríbeh o sirote Ellen ktorej melónová žuvačka zničí život. Pokúsi sa ju prestať žuvať ale problémy iba začnú... Lekári sú zúfalí. A to všetko má na svedomí iba jedna žuvačka!