🚨2🚨

66 10 49
                                    

Felix Jeongin'in söylediklerinden sonra hızlıca arabaya atlayıp büroya gitti. Hızla odasına doğru yürürken:

—Jeongin, Changbin odama gelin, diye seslendi.

İkili bu emri duyar duymaz amirlerinin peşinden odaya koştular. Changbin kapıyı tıklatarak içeri girdi.

—Evet Bay Yang, anlatın bakalım nasıl buldunuz, nereden buldunuz? Kamera kaydı bir dükkâna mi ait yoksa sokaktaki herhangi bir kamera mı? Katil saat kaçta kızı oraya bırakmış?

—Öncelikle komiserim, bu kayıt sokak kamerasına ait. Nasıl bulduğumuza gelince, birisi dün akşam bir zarf içinde güvenliğe bırakıp gitmiş amirim. Katil kızın cesedini 22.14'te o civara getiriyor. Sonrasında hemen atmak yerine, eee, hareketlerinden anladığımız kadarıyla kızın cesediyle dans ediyor.

—Ne!? O sırada oradan geçen kimse yok mu yaa!? Bu kız nasıl bu kadar rahat!? Uff, büronun önündeki kamera kayıtlarına da bir bakın, kim getirmiş kaydı?

—Soracağınızı düşünerek baktık komiserim, bir erkek.

—Erkek mi, cinayeti kız işlememiş miydi? Gerçi katil niye getirsin kaydı? Ama getiren katil değilse o kaydı neden getirdi? Henüz haberlere bile çıkmamıştı cinayet, bu durumda katil değil katiller arıyor olabiliriz. Siz şu herifin nereden gelip gittiğini arayın, bir adres falan bulmaya çalışın. Offf, yine başıma ağrı girdi.

—Komiserim, kahvaltısız olduğunuz içindir belki. Bir şeyler getirmemi ister misiniz?

—İyi olur, çikolatalı poğaça bir de mocha getir.

—Emredersiniz, diyerek odadan çıkıp kantine doğru yol aldı Jeongin.

—Bir şey sorabilir miyim komiserim?

—Evet, derken dönen sandalyesinde bir sağa bir sola dönüyordu Felix.

—Acaba bu katil veya katiller bizi yanıltmak için önce bir manken kullanıp sonra cesedi başka bir zaman buraya getirmiş olabilirler mi? Ya da kamera kaydında oynama yapılmış olamaz mı? Belki de katil zarfı getiren adam ama kamera kaydı için peruk takmış olabilir ya da dediğim gibi oynama vardır.

—Haklı olabilirsin Changbin, sonuçta her ihtimali düşünmeliyiz. Aferin kas yığını, mesleğinin hakkını veriyorsun. Geleceğin parlak ben sana diyim.

—İltifat ediyorsunuz komiserim.

—Hayır, ciddiyim. Gerçekten de iyi bir polissin sen. Neyse, hadi bir git sor bakalım kamera kayıtlarından adamın gittiği yer bulunabiliyor mu? Bu arada, otopsi sonucundan bir şey çıktı mı?

—Evet komiserim, katil solakmış.

                            🎭🎭🎭

—Hadi bakalım Ho Sookah, al eline kalemi!

Annesi ve babası daha bir yaşındaki Ho Sook'un hangi tarafa yatkın olduğunu merak ettikleri için sabırsızlıkla kalemi yerden almasını bekliyorlardı.

—Göreceksin Hei Ryung, kızımız babası gibi solak olacak!

—Anca rüyanda sevgili kocacığım, o annesi gibi sağına yatkın!

Ho Sook kalemi eline aldığında babası hayal kırıklığına uğramıştı. Kızı annesi gibi sağına yatkındı.

—Baaak, demiştim sana, derken kadın kızını kucağına alıp hoplatmaya başladı.

Adam hiç bozuntuya vermeden:

—Sorun değil, sonuçta kızım sevdiğim kadına benziyor, dedi gülümseyerek.

Canavar | Lee FelixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin