?:Robin-chaan,kedi olmaz mı bu sefeeer?
Siyah saçlı narin kadın biraz duraksasa da karşısındaki kıza gülümsedi tekrar.
R:Bu yüzden seni seçiyorum...(yn)..
★★★
Zoro uzun süredir bir şeylerin eksikliğini hissediyordu içlerinde,bunu tetikleyen de çocukluk arkadaşı Kuina'nın ölümüydü.
Tabi sevdiği birini kaybettiği için hayattan vazgeçecek biri değildi ama içinde bir şeylerin eksikliğini hissediyordu,kendine biraz zaman tanımak istiyordu.
Tabi bu sırada evinden hiç çıkmıyordu ve bu da arkadaşlarını endişelendirip üzüyordu.
L:Ben bile anladım çoktan olayın ciddiyetini..
Elindeki boş bardakla oynayan Luffy de kalan arkadaşları gibi sessizdi.
S:Başka bir şeyler daha var ve biz bunu çözemedik bile,Marimo söylemeden de bilemeyiz gibi..
U:Sanji haklı..Kuina'nın ölümüne üzülürdü evet ama böyle yapmasında başka bir şey daha olmalı..
Nami sessizce konuşmaları dinlerken masaya dikmişti gözlerini,arkadaşının durumu diğerleri gibi onu da üzüyordu,ne yapılması gerektiğini hiç biri bilmiyordu.
S:Zorla giricem ben verdiğiniz süre dolunca.Yemek yapmayı falan bilmez,yaşayamaz tek başına o.
Sanji'ye bir bakış attı Nami.
N:Eğer akşam 6'ya kadar bir tepki vermezse artık,sizindir.
L:Bir aydır evinde...iletişim kuramadık,görüşemedik...Zoroooooo..
Luffy kafasını masaya koydu elindeki bardak da masaya devrilirken. O sırada yanlarına kafenin sahibi,Kaya geldi.
K:Herhangi bir haber yok yani hala..
U:Ah Kaya,hoş geldin.
Kaya bir aydır bu masada her gün moralsiz bir şekilde oturan arkadaşlarına baktı,ardından Sanji'ye döndü.
K:Sanji-san,bence de bir kontol kötü olmazdı..
S:Evet,bir buçuk saat kaldı.Herhangi bir şekilde hala aynı devam ederse basıcam ben evini.
L:Ben deeeee!
N:Hep beraber gideceğiz Luffy,sakin ol.
K:Sizi böyle görmeye hiç alışık değilim biliyor musunuz?İki ay,üç ay,bir yıl,iki yıl geçse yine alışamam..
Gözleri,artık yorgunluktan,düşünmekten konuşmaya bile hali olmayan ve bir aydır böyle olan arkadaşlarında gezdi tekrar,ardından o da saat altıyı beklemeye karar verip yanlarına oturdu.
★★★
Zoro gözlüğünü çıkartıp dolabının üstüne koydu ve ellerini saçlarına geçirip bir iç daha çekti,bir ayın günlerinde sayısız kere çekmişti zaten.
Biraz su içmek için mutfağa gitti,mutfak en aydınlık olan odaydı şu an evde.
Bardağa doldurduğu suyunu yavaşça içerken,camdan ses geldiğini duydu ve kaşlarını çattı.
Arkadaşları cidden çok ısrarcıydı.
Zoro bu sefer de umursamadı;aynı bir aydır yaptığı gibi.
Ama camdan gelen sese dikkat kesildiğinde,arkadaşlarının yapabileceği bir ses gibi değildi.Daha çok tırmalama sesine benziyordu.Ardından,kulağına başka bir ses daha geldi.