biraz

169 13 93
                                    

Arkadaşlar 'o' bölüme hazır mısınız? :D

Bir hafta sonra

Zoro bir haftadır arkadaşları ve (yn) ile beraberken,kendine geldiğini hissediyordu.

Gece eve geldiğinde,yorgundu.O gün de beraber bir şeyler yapmışlardı.

Kendini koltuğa attığında,(yn) hızlıca kucağına sıçradı.

Y:Miyaav~

Z:Miyav?

Y:Miyaav..?

(yn) Zoro'nun göğsüne sürtünürken ilgi için,Zoro da gülümseyerek kafasını okşamaya başladı kucağındaki kedisinin.

Elleri arasında geziniyordu beyaz tüylerin,mırıltısını ve kalp atışlarını hissetmek ısıtıyordu kalbini,rahatlatıyordu.

Z:Çok hareketli ve enerjik bir kedisin (yn)..

(yn) mırıldanmaya başlayınca Zoro'nun hoşuna gidiyordu. (yn)'nin mırıltısını hep hissetmek istiyordu. Daha bir hafta olmuştu ama (yn) onun üstünde uyurken,geceleri onun mırıltısını ve sıcaklığını hissetmeye alışmıştı.

Zoro (yn)'nin ara sıra duraksayıp dengesini kaybettiğini görünce bu haline gülüp kucağına aldı.

Z:Tamam (yn),uyku vakti.

Zoro kucağında (yn) olduğu için ve bir süreliğine de olsa bırakırsa uyanacağını bildiği için üstünü değiştiremeden yatağına yattı ve (yn)'nin her zamanki yerine,boynuna kıvrılışını ve mırıldanmaya tekrar başlamasını bekledi.

Neden daha önce gelmedin,(yn)?

...

★★★

Zoro gece,alıştığı sıcaklık ve mırıltıyı hissedemeyince açtı gözlerini.Boynunda kedisini göremeyince,kalktı.

Z:(yn)?

(yn)'den herhangi bir yanıt gelmeyince odada olmadığını anladı Zoro,o yüzden salona geçti önce.

Belki kendi yatağına gitmiştir..Kedi sonuçta ne yapacağı belli olmaz.

Salonun kapısına geldiğinde,koltuğun üstünde bir karaltı görmesiyle durdu.

Hasiktir eve biri mi girmiş?!

(YN)'YE BİR ŞEY Mİ YAPTI YOKSA?!

Zoro sinirle salonun ışığını yaktığında,koltuğun üstünde (hc) saçlı bir kız gördü.

Kendini durduramadı ama bir şeyler mırıldandı.

Z:(yn)...?

Y:Miyav..?

Karşısındaki kız,insan olsa da kulakları ve kuyruğu vardı..Saçları (hl) ve (hc)dı.

Y:Zoro..

Zoro'nun şaşkınlığı artarken,karşısındaki kız koltuktan kalkarak,yalpalaya yalpalaya yanına geldi.

Çok yorgun olduğu belliydi.

Y:Zoro...hastayım..

Z:N-ne..?

Y:Miyav...

Z:Miyav..?(yn) gerçekten sensi-

O sırada gelip kendini ona bırakan (yn)'yi tuttu Zoro. Ateşi vardı.

Z:(yn)..!

Y:Yarın açıklayacağım..gerçekten..

poison treeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin