kötülük geliyor

95 9 52
                                    

C:Law,(yn)'yi sana veriyoruz.

Law ağzı açık bir şekilde karşısındaki sarışın adama ve siyah saçlı kadına baktı.

L:Daha yeni mezun olmadım mı ben?Ayrıca (yn) attack ben heal. Defans olsam bile tolere edilebilirdi!

Y:AYYY LAW-KUN USTAM MI OLACAK ŞİMDİ?

(yn) kendi yerinde zıplamaya başlayınca,Law bir iç çekti ve karşısındaki sarışın adama baktı.

C:Seni bana verdiklerinde de aynı tepkiyi vermiştim ama bak mükemmelsin!

L:Beni öğrencin yapmak için yırtınmıştın sen amk

R:Ben hatırlamıyorum.

C:Evet,Robin'le biz hatırlamıyoruz!

★★★

Zoro-Luffy ve Usopp koltuğun kenarında uyuyakalmıştı.

Akşamüstüydü ve güneşin batışından süzülen ışıklar balkon kapısının camından geçip içeride parıldıyordu.

Kaya ve Nami bir yanda oturuyorlar,Sanji de sırtını koltuğa vermiş yerde oturuyordu.

Daha sonra merdivenlerden gelen sese döndüklerinde;pek alışamadıkları,(hc) saçlarının üstündeki beyaz kulakları eğik ve aynı şekilde beyaz kuyruğu da çok yavaşça sağa sola giden ve tereddütle merdivenlerden inen (yn)'yi gördüler. Onlara bakıyordu.

Sanji gülümsedi.

S:(yn)-chan,buraya gel.

(yn) Sanji'nin gülümsemesi ve sakin sesine karşılık durdu,kulaklarını dikleştirip kuyruğunu durdurdu ve ardından hızlıca kediye dönüşüp parkede kayarak Sanji'nin dizlerine atladı. Mırıldanırken sırtını karnına sürtmeye başladı. Sanji de elini sırtına atıp okşadı.

S:Tamam,iyisin değil mi?

(yn) yüksek sesle miyavlayıp Sanji'nin parmağını yalarken Nami kıkırdadı.

N:Cevaba ihtiyacın var mı Sanji-kun?

S:Peki,şu salakları da uyandırıverin-

Z:Ha?Sabah mı oldu?

N:Uyandı bizim odun suratlı.

Z:Ne?

N:Yok bi şey,(yn) geldi.

Zoro esnedi ve Luffy ile Usopp'un da uyanmasıyla hepsi tekrar koltuğa sıkıştılar.

Sanji hala yerdeydi ve (yn) de.

Z:Peki,(yn)...Ne yapacağız?

Herkes gözünü Sanji'nin kucağındaki beyaz kediye çevirdiğinde,(yn) aniden insana dönüştü.

Y:Anlatacağım..

(yn)'nin ciddi bakışları altında,herkes gözünü Sanji'ye çevirdi.

Zoro ayaklandı ve (yn)'yi belinden tutup Sanji'nin kucağından aldı,yere bıraktı.

Y:Miya-Ne?

Zoro sessizce parmağıyla yere burnundan kanlar akıtan Sanji'yi gösterirken (yn) bu etkeni unuttuğu için sırıttı.

Y:Ayyy pardon Sanji-kun..

N:O olayları duyunca düzelir sen anlat,(yn)

(yn) tekrar ciddileştiğinde,gözlerini arkadaşlarında gezdirdi.

poison treeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin