L:(yn) yine oldu!Cora-saaaaaaaaan!
Sarı saçlı adam hızla bahçeye fırladığında,iki küçük çocuğu buldu hemen gözleri.
L:(yn)'nin diş ve tırnakları yine izinsiz uzuyorlar!
Corazon iç çekerek yanlarına çöktü ve ellerini kafalarının üstüne yerleştirdi nazikçe.
C:Law,bu çok normal. HLR'ler küçükken güçlerini kontrol edemeyebilir. Aynı senin yapamadığın gibi. Hızlı bir şekilde gücünü kontrol edip kendini iyileştirmeye çalışma hedefin gibi,(yn) de atak uzuvlarını kontrol etme hedefine sahip.
Y:Laaaaaaaaw-kuuuuuuun!
Küçük Law,ustası Corazon'u dinlerken arkadaşının sesiyle bakışlarını ona çevirdi ve üstüne koştuğunu görünce Corazon'un dizlerinin arkasına saklandı.
L:Ooof yine geliyo bu
★★★
Nami ve diğerleri sonunda kendi aralarında sohbeti kesip Law'a yöneldiler.
N:Ne zaman gideceğiz?Ve varoluş falan...Nereye,nasıl gideceğiz?
Y:Bizim evrenimize gideceğiz kısacası. Biz HLR'ler geçişinizi sağlayabiliriz..Gerçi ben sağlayamam daha öğrenci olduğumdan. O yüzden Law-kuun!!
Lw:Tamam tamam (yn),biliyorum.
Law arkasını dönüp elini kaldırdı ve ileri uzattı,elinden yayılan hafif ışığın büyüyüp yok olurken ardında bıraktığı kapıya baktılar hepsi.
(yn) Zoro'nun bileğinden tutup koşturdu kapıya doğru.
L:İNANILMAZDI!
Luffy de koşarak arkadaşlarının peşinden kapıdan geçince,Nami de Usopp ve Kaya'ya attığı bakışla beraber içeri girdi.
Usopp ve Kaya da beraber geçince,Law da arkalarından girdi.
Zoro kapıdan geçerken yanında olan (yn)'nin kulaklarının ve kuyruğunun kayboluşunu;tırnaklarının hafif sivrilip uzadığını ayrıca tek dişinin dudağının üstüne doğru sivrildiğini gördü.
(yn) Zoro'nun ona olan bakışlarını yakalayınca gülümsedi.
Y:Görev için kediyim sadece Zoro.
Kapıdan geçip klasik bi orman girişine geldiklerinde,durdular.
Luffy ormana arkasını döndüğünde,karşısında bulutların taşıdığı sarayı gördü.
L:YUH SARAY VAR BURDA!
Law arkalarından gelip sakince (yn)'nin yanına dikildi.
Lw:Yetkili HLR'lerin kaldığı ve tüm işlerin yürütüldüğü yer.
Nami öne çıkıp sarayla aralarında uzanan köye göz attı.
N:Burası da HLR'lerin yaşam alanı?
Lw:Evet aynen öyle. Şimdi sizi saraya götürmem gerek ki Robin'in olması gerekiyordu.
R:Trao-kun,burdayım.
Herkes gelen sesle arkasını döndüğünde,onlara nazikçe gülümseyen kadını gördüler.
(yn) koşup hızlıca kollarını boynuna sardığında,Robin kıkırdadı.