Unicode
လေးလေးနက်နက်ကြည့်တတ်လွန်းတဲ့ မျက်ဝန်းတွေကိုမှ ဝမ်ရိပေါ် ချစ်ခဲ့ဖူးတယ်။ သူ့အတွက်တော့မဟုတ်ဘူး။ သူ့အတွက်ဆိုရင်ရှောင်းကျန့်ရဲ့မျက်ဝန်းတွေက ဘယ်သောအခါမှာဖြစ်ဖြစ်နွေးထွေးမှုမရှိဘူး။ရှောင်းကျန့်က တခြားလူတွေကို မျက်လုံးတွေမှိတ်တဲ့အထိရယ်ပြတတ်တယ်။ အရမ်းပင်ပန်းနေရင်တောင်ရှောင်းကျန့်ကအားယူပြီးရယ်ြပတတ်တယ်။ သူအတွက်ကျမှ ဘာလို့ထိုမျက်ဝန်းတွေကမနွေးထွေးရတာလဲ ဝမ်ရိပေါ်မသိဘူး။ရှောင်းကျန့်ရဲ့အပြုံးတွေ၊ ရယ်မောခြင်းတွေက ဝမ်ရိပေါ်အတွက်မဟုတ်သလိုပဲ။ သိခဲ့ကြတာ တခြားသူများထက်အရင်။အေးစက်လွန်းသည်ကလည်း တခြားလူတွေထက်ပိုတယ်။
တခါတလေမုန်းပစ်လိုက်ချင်မိတာအမှန်ပါ။ ဝမ်ရိပေါ်အပြစ်နည်းနည်းလေးလုပ်ရင်တောင်အော်တတ်တဲ့ရှောင်းကျန့်က တခြားလူအတွက်ကျတော့ဆေးပုလင်းချိတ်ရတဲ့အထိသည်းခံတယ်။
ကျန်းရှောင်းကို ဝမ်ရိပေါ်သွားတွေ့ခဲ့တယ်။
"မင်းသဘောကျတဲ့လူကို မင်းမသနားဘူးလား"
ဝမ်ရိပေါ်မေးတဲ့အခါ ကျန်းရှောင်းကရယ်ပါတယ်။
"ငါသူ့ကိုဘာမှမလုပ်ခိုင်းထားဘူးရိပေါ် ... ပြီးတော့ သဘောကျတာကကျတာပဲ ... တခါတလေသူကစိတ်ပျက်ဖို့ကောင်းတယ်... ဒါကိုမင်းလည်းသိတာပဲ""အနည်းဆုံးတော့မင်းတာဝန်မင်းယူသင့်တယ်လေ ... သူကစိတ်ပျက်ဖို့ကောင်းတယ်ဆိုရင်တောင်... မင်းမှာလူစိတ်တော့ရှိသင့်တယ်မဟုတ်ဘူးလား"
"လူစိတ်??? အဲ့စကားလုံးကတော်တော်စိတ်ပျက်ဖို့ကောင်းတာပဲ ... ငါသူ့ကိုသဘောကျတယ်ငါသူ့ကိုဦးဆောင်ချင်တယ်... သူကဥာဏ်မကောင်းဘူး ... self studyတွေလုပ်ရတာ ငါ့ကိုယ်တွေ့ပဲ ... ဒါပေမဲ့ သူကဇွဲရှိတယ်... ငါလူစိတ်ရှိလိုက်ရင်... သူငါ့ကိုကျော်တက်သွားလိမ့်မယ်... ၂၂၄ / ၂၂၇ ... ၂၄၆ / ၂၄၉ ... ဥာဏ်မကောင်းဘူး ပြီးတော့ ပင်လည်းပင်ပန်းနေတယ်... ဒါတောင်... ငါ့ကိုအဲ့လောက်ကပ်လိုက်လာနေတာ ငါမကြောက်ရဘူးလား ... ငါ beijing တက္ကသိုလ်ကိုမှန်းတယ်... တကယ်လို့ သူ ရှန်ဟိုင်းတက္ကသိုလ်ကိုပဲရရင်တောင်ငါကျောင်းပြောင်းလျှောက်လို့ရမယ်... အဲ့ကျမှ ငါသူ့ကိုသေချာလိုက်တော့မယ်... ငါမငယ်တော့ဘူးရိပေါ် ... မင်းစကားနားထောင်မိတဲ့အထိ ငါမငယ်ရွယ်တော့ဘူး ... 'မင်းအချစ်ဦးကဘယ်သူလဲ´ ... 'ရှောင်းကျန့်´ ... 'ငါသူ့ကိုကြိုက်နေတာ မင်းတခြားတစ်ယောက်ကိုပြောင်းကြိုက်´ ... 'ဒါဆို အတန်းထဲကအချောဆုံးကောင်မလေး ပိုင်ယန်း´ ... ဟား ဟား ... ပြန်စဉ်းစားကြည့်ရင်ရယ်ရတယ်နော်... ကိုယ့်ထက်ငွေချမ်းသာရင်ပိုအာဏာရှိတယ်ဆိုတဲ့ကလေးအတွေးလေးတစ်ခုနဲ့ ငါမင်းစကားကိုနားထောင်ခဲ့မိတယ်... ငါ့အချစ်ဦးကို 'ပိုင်ယန်း´လို့ သူအခုထိထင်နေတုန်းပဲ ... ဟိုကလေးမကကောင်လေးတစ်ယောက်နဲ့ တွဲနေကြပြီဆိုပြီးသတင်းတွေထွက်နေတာတောင်သူကဘာပြောလဲသိလား ... 'ဖူးစာပါရင်ဘယ်သူနဲ့ပဲတွဲခဲ့တွဲခဲ့နောက်ဆုံး ညားမှာပါ´တဲ့ ... ကိုယ့်အန္တရာယ်ကိုယ်မမြင်တဲ့ကောင်လေးလေ ... သူပြောတဲ့စကားက ငါ့အတွက်တကယ်လည်းအားဖြစ်ရပါတယ်... မင်းနဲ့တွဲခဲ့ရင်တောင်ငါနဲ့ညားချင်ညားမှာပဲ ... ဒါပေမဲ့ အခုပြန်စဉ်းစားရင်အခုနောင်တရတယ်... သူ့စိတ်ထဲ ငါ့အချစ်ဦးက 'ပိုင်ယန်း´ လို့ထင်နေတုန်းပဲ"
YOU ARE READING
The Sound of someone crying
Fanfictionတစ်စုံတစ်ယောက်ကပြောတယ် started Date - 28.2.2023. Ending Date -