Selamm ponçiklerimm yeni bölüm geldi iyi okumalar...
🍀🍀🍀
SABIR Rabbim sabır lan üç saatlik uykuyla okula mı gidilir gidilmez de ikinci dönemin ilk gününden sıramı kaptırmak istemem.Bu arada arkada çalan telefonu da unutmamak lazım hangi cibiliyetini sevdiğim arkadaşım arıyo acaba sabah sabah hemen açıp kulağıma koydum bunun aramayı bitirmeye niyeti yok çünkü.
"Kargalar daha bokunu yemeden beni arama sebebin nedir canım arkadaşım."
"20 dk oradayız hadi çık" Ana ben daha hazırlanması neyse heme lavaboya gidip işlerimi hallettim sonra üstümü giydim ògrenciliğin bir altın kuralı daha forma giyilmez ben forma giyersem o gün rahat durmam mutlaka bir sorun çıkar.Hemen üstümü giyip dışarı çıktım demek isterdim ama anahtarımı unuttum Allah kahretmesin beni annemgil evde yok el mecbur çatıya çıktım ordan eve girip anahtarı alıp geri çıktım. Ana yola geldim hala yoklar yarabbim sen bana sabır ver. Amin derken mesaj geldi.
Aleda:
"Adin biz yoldayken annem aradı bir kaç sorun çıktı kusura bakma.
Adin:Tamam önemli değil okula gelir misiniz? Attıktan sonra çantaya attım telefonu çünkü rdaktan boşalırmışcasına yağmur yağıyor pardon bardak değil leğen den başolırmış gibi yağıyor durağın yanına geçip beklemye başladım.Bu gidişle okula geç gidicem benim işime gelir ama bari matematik dersi kaynasaydı şansıma bir kez daha küfrettim.
"Ben böyle işin..."devamını geçiriyordum ki bilin bakalım noldu tabi ki de rezil oldum .Arkadan gülme sesleri geliyo.Arkamı dönüp baktığımda benim biricik arkadaşım Çağlar ve bir kaç kişi daha
"Çağlar ! ite bak ya bir de gülüyo"Hala gülüyor Ya Rabbim şu kuluna akıl bana da sabır diliyorum.
"Ay ay benim Adinim çinirlenmiş mi " Ay bana bir sinir basdı.Tam cevap verecektim telefonum dit dit ötüp duruyor.
"Efendim"
"Kızım biz Mardine gidiyoruz seni de Aras abinin getiricek" Aras abi ne alaka.
"Aras abi ne alaka anacım "
"Memleketleri oraymış annecim "
"Peki madam nasıl isterseniz görüşürüz kendinize dikkat edin anne"
"Tamam hadi görüşürüz kuzum" a başına belayı ben kendimi rezil etmeden duramam bir de mahalleye yeni taşındık rezil olacuk.
"Noldu lan çitlenbik" dedi Çağlar ben bıktım bu çocuktan ya.
"Sen buna fazla yüz vermişsin" dedi Ulaş. Kafa sallayarak cevap verdim.
"Yüz verdik ayıya geldi sıçtı halıya" Tam Çağlar cevap verecekti ama otobüs geldi sırayla bindik sonrası iş sıkıcıydı.
* * *
Allahtan bugün son gündü haftaya da karneleri alıcaz. Veee çoksel bir haberim var pakizeee ben ehliyet kursuna katıldım ayrı yeten yakın dövüşle (bu nasıl bisi bilmiyorum affedin) ilgili ders alamaya başladım. Son olarak şimdi Mardine gidiyorum...
Vay vay eee şimdi napiyon
Vallahi en son valizimi hazırlıyordum şimdi ise kapının önünde Aras abiyi bekliyorum. Beklerken ben size bir şey anlatayım mı pakize?
Anlat bakalım yavrucuğum
Peki hemen şimdi benim arkadaşım aleda var ya o bir gruba katılmış Instagram da adını söylemiyorum aman mazallah grupta olan falan çıkar neyse sonra bu geri zekalı gruptan çıkmış sınav haftam diye orada da berke diye bir çocuk varmış aşiretlermiş AŞİRET ama gel gör ki bunlar Ankara da yaşıyormuş benim anlamadığım nokta Ankara da aşiret mi olur? Vallahi oluyorsa da benim haberim yok neyse...Daha fazla anlatmıyım grupta olan falan çıkar maazallah neyse.Heh Aras abi de geldi.
"Merhaba Adin ver valizini bagaja koyalım"
"Tamam Aras abi"
Evet yolculuk başlasın...
🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Evett bölüm biraz kısa oldu özür dilerim ponçiklerimm...
Shiplediģiniz karakterler kim?
Diğer bölüm de SÜPER MUHTİŞEMMÜKEMMEL BİR YOLCULUK BÖLÜMÜ GELİYORRRR...
AYYY yarın beyaz lekeye bölüm geliyorrr çok heyecanlıyım
Kendinize iyi bakın ponçiklerim öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle arasında aşk
Novela JuvenilErkek karakterimiz aşka inanmıyordu... Kızımız Kitaplar ve müzikler dışında hayatın tadını yaşanmaya değer olmadığını düşünüyordu lakin ona kadar Kızımızın sıkıcı maraton bir hayatı vardı tâ ki yeni mahallesine ve sokağına taşınana kadar. Gelin gö...