Rozdział 14

59 10 0
                                    

Pov. Kai
Gdy otworzyłem oczy znowu byłem w centrum ninjago. Obok mnie były krzaki, które płonęły na fioletowo bądź czarno. Wydawało mi się jakbym już tu był. Chwila moment, przecież to ta akcja z dzisiaj. Szybko wyjrzałem zza budynków, tak jak myślałem stała tam Lucy. Czekaj, czy ona włada ogniem ale jak to możliwe! Skupiłem się i wytworzyłem mały ogień bo tylko na taki miałem siły. Mimo iż nie wiem jak to się dzieje ale idzie jej nieźle. Widać, że Nya i nasze małe treningi przydały się na coś, oby tylko nic jej się nie stało. Oglądałbym tą scenę daje ale niestety zakręciło mi się w głowie i zemdlałem. Zacząłem się budzić, kiedy usłyszałem ten słodki głos który budzi mnie w każdy weekend. Otworzyłem oczy i mimo zamazanego obrazu i tak poznałem te piękne i pachnące rude włosy mojej ukochanej Skylor a za nimi widziałem czarne włosy, to pewnie Cole. We dwójkę pomogli mi wstać i razem z nimi poszedłem tylko dzięki ich pomocy. Gdy dotarliśmy do reszty drużyny podniosłem głowę do góry i momentalnie zamarłem przez widok, który miałem przed sobą. Szybko wyrwałem się z ramion przyjaciela i rzuciłem się na kolana tuż przed Jay'em, który w swych ramionach miał Lucy. Dotknąłem jej ran na ręku i czułem że oddycha ale wiedziałem, że jej stan jest spowodowany moim durnym i bezmyślnym zachowaniem, to ja doprowadziłem ją do tego stanu. Zacząłem płakać jak opętany i krzyczeć na siebie, Cole szybko mnie odciągnął ale wyrywałem się, ostatni raz spojrzałem na blondynkę a potem zapanowała ciemność. Gdzieś tam daleko w głowie słyszałem słowa, że to moja wina.

Gwałtownie usiadłem na łóżku, otworzyłem oczy i zacząłem szybko oddychać. Po pewnym czasie uspokoiłem się i rozejrzałem po pomieszczeniu i wyszło na to że byłem w swoim pokoju, panowała noc, z tego co widziałem było po północy. Gdy przyzwyczaiłem oczy do ciemności zobaczyłem na kanapie śpiącą Sky, biedna pilnowała mnie i zasnęła przez to. Najciszej jak mogłem wstałem z łóżka, podszedłem do kanapy i delikatnie wziąłem moja księżniczkę na ręce i zaniosłem do mojego a raczej naszego łóżka. Gdy ją ułożyłem i przykryłem, poczułem okropny ból na całym ciele. Podparłem się o łóżko i z trudem na nim usiadłem, ułożyłem się wygodnie i przysunąłem się do mojej Sky tuląc ją. Zaczęła się budzić ale z powrotem zasnęła tym razem wtulając się we mnie. Zrobiłem to samo i po kilku minutach znowu zasypiając. Tej nocy już nie miałem tego koszmaru.

Słońce zaczęło świecić mi po oczach co uniemożliwiało mi dalszy sen. Wstałem i otworzyłem oczy, kiedy wyczułem że obok nie ma mojej dziewczyny próbowałem wstać ale nie przez okropny ból pleców zrezygnowałem z tego pomysłu.

- Nawet nie próbuj. Mimo twojego doświadczenia i umiejętności taka walka samemu nie mogła pozostawić nic dobrego. Wu kazał tobie leżeć puki nie wrócisz do pełni sił, skarbie. - powiedziała rudowłosa, odstawiła miskę z wodą i ręcznik na stoliku i dała mi całusa w czółko.

Wykorzystałem okazję i wpiłem się w jej słodkie usta zabierając pocałunek. Nie przerwała mi tylko lekko go pogłębiła. Niestety tą piękną chwilę przerwało nam pukanie do drzwi. Szybko odskoczyliśmy i zaprosiliśmy gościa do środka, tym przybyszem był Mistrz Wu i Garmadon.

- Dzień dobry Kai. Cieszę się że w końcu się obudziłeś. Jak się czujesz? - spytał Wu podchodząc do krzesła i siadając na nim.

- Witaj mistrzu. Mogło być lepiej ale dam radę. - odpowiedziałem poprawiając się. Całe szczęście moja ukochana mi w tym pomogła.

- Bardzo cieszą mnie te słowa. Ja i mój brat chcielibyśmy zamienić z tobą słowo. Skylor czy mogłabyś nas zostawić? - po tych słowach rudowłosa ostatni raz pocałowała mnie w policzek i wyszła. - Zapewne wiesz o czym chcemy z tobą porozmawiać. To co wydarzyło się wczoraj jest dla nas niezrozumiałe więc chcemy to wyjaśnić. Dlaczego zignorowałeś rozkaz Lloyd'a i dałeś walczyć dla Lucy? Wiesz doskonale, że mogło to się skończyć katastrofą, jednakże cieszę się że jesteście cali.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 03, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Strażniczka Żywiołów Ninjago Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz