4

1.5K 28 1
                                    

Adrien banyosundan çıkmış, dolabının ömünde,  açık çantasının durduğu yatağının önünde ileri geri gidip geliyordu.

Bir şeyi unuttuğunu düşünmeye devam ediyordu ve onu çılgınca aramasına neden oluyor,ama  çoktan bütün eşyalarını paketlemiş olduğunu fark etdi.

Plagg peynirini büyük bir iştahla bitirmış ve sonunda doyduğuna karar vermişdi.

"Ah evlat neden bu kadar gerginsin"

Adrien gıcırtılı bir sesle

"ne?! Gergin değilim! Neden gergin olduğumu düşünüyorsun?! Gergin mi görünüyorum?! Aman tanrım gergin olursam  terlemeye başlayacağım ve o benim ter lekelerimi görecek ve benim iğrenç olduğumu düşünecek!"

Gergin bir şekilde dudağını ısırarak bir ileri bir geri yürüdü.

"Vay canına evlat. Sakin ol. Kimse anlamayacak ve umurlarında bile olmayacak. Ayrıca sende hiç ter lekesi yok. Ve bu aklındaki hangi kız? Uğur Böceği bu partiye gitmeyecek değil mi?"

"oh uğur böceği! Onu unutmuşum."

Oğlan kollarını bir kuş gibi iki yana açarak kendini yatağına bırakdı.

Kendine ruh eşi ilan etdiği Uğur Böceği'ni unuttuğu için kendini suçlu hissetmişdi.

"Sana Uğur Böceği'ni unutturan kız kim?"

Plagg başka bir parça peynir almak için dolaba uçarken alaycı bir tonda sordu.

Adrien'in yüzü kızarmışdı,

"Hiç kimse.O sadece bir arkadaş, unut gitsin."

Plagg, sahibinin son yarım saattir odasında volta atmasına kimin sebep olduğunu anlayınca gözlerini devirmişdi.

Plagg alaycı bir tonda,

"Ah evet, Marinette, tamamen normal bir arkadaşlığın, olduğu sadece  'kız arkadaşın',"

dedi.

Plegg sahibinin uğur böceği uüzünden sınıf arkadaşına olan aşkını kabul etmediğini görünce hayal kırıklığına  uğradı ve bakışını gizlemek için başını Adrien'dan uzaklaştırır.

tabi ki, Plagg bildiği hiçbir şeyi söyleyemez.

Bu, Adrien'ın onu SÜREKLİ OLARAK reddetmeye devam eden kız hakkında saatlerce âşık hayalleri dinlemek zorunda olduğu anlamına gelirdu.

"Böyle söyleme Plagg, o gerçekten sadece bir arkadaş"

Adrien "gerçekten çok iyi bir arkadaş"

derken kendi kendine gülümsüyor.
Marinette veya Uğur Böceği hakkında her konuştuğunda gözlerinde beliren küçük ışıltıyı yalnızca Plagg görebiliyordu.

Plagg'ın tek yapabildiği, Marinette ile olan ilişkisini cesaretlendirerek çocuğu kendi keşiflerine yönlendirmeyi ummaktı.

Plagg: "Evet, bu mantıklı. Tüm arkadaşlar ara sıra gece gökyüzünde ay ışığı altında süzülürken yavaş dans eder, arkadaşlarını rastgele yanaklarından öper ve tonlarca başka insan olmasına rağmen ne zaman bir akuma saldırısı olsa onları korumak için koşarlar. Odada da tehlikede ve-"

"Kesinlikle!"

Adrien banyoya doğru yürürken muzaffer bir şekilde gülümsüyordu.
Plagg, çocuğun kafasının arkasına bakıyordu.
Bakışları, sarışının boş gibi görünen kafatasına mermiler fırlatıyordu.

Bu çocuk ciddi mi?

Alaycılığı nasıl duymadı? Bu çocuk, şakalarının var olmasının nedeni! -- kendi kendine düşünmeden edemedi.

+18 School Sleepover:Adrinette [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin