Adrien onlara dehşet içinde bakar ve battaniyenin altına saklanır
"Bu benim kabusum"
diye mırıldanır.
Kızlar banyonun dışından gelen kargaşayı duyub neler olup bittiğini görmek için dışarı çıkarlar.
Erkekler durup kızlara, kızlar durup erkeklere bakıyordur.
Sonra herkes yüzlerini saklayan Adrien ve Marinette'e bakar.
Marinette yüzünü elleriyle saklamağa çalışırken, Adrien tüm vücudunu yumurta şeklinde kıvrılmış battaniyenin altına saklıyordu.
Alya gözlerini devirerek
"Tamam o zaman kimse söylemek istemiyorsa ben söylerim.
Belli ki hepimiz ne olduğunu biliyoruz, bu yüzden sonunda ikinizin ilişkisini konuşabilir miyiz?"Geri kalanların hepsi aynı fikirde sesler çıkardığında, Rose heyecanla bağırır
"evet!"
İşte o anda Marinette gizlice kaçmaya çalışır, ama Kim onu yakalamışdı.
Marinette onun elinden kurtulmak için havaya tekme atıp savaşırken Kim onu gurubun tam ortasına taşımışdı bile.
Kim, onu Adrien'ın yanına yerleştirir.
Marinette Ondan olabildiğince uzağa kaçar.
Alix gülerek "neden şimdi utanıyorsunki?! Bunun için biraz geç değil mi sencede?"
Hem Adrien hem de Marinette inler ve yüzlerini daha da gizler.
Bir helikopter aniden üzerlerinde süzülür ve grubun üzerine parlak bir ışık tutar.
sChloe ve Sabrina merdivenlerden aşağı inerler.
Chloe: "naber ezikler. Bahse girerim benim kadar harika birinin lanme küçük partinize geleceğini düşünmüyordunuz ama işte buradayım!"
Marinette Tikki'ye mırıldanır: "Vay canına, Chloe'yi gördüğüme bu kadar mutlu olacağımı hiç düşünmemiştim"
Alya sanki bir haftadır kafasına aynı şarkı takılmış gibi sinirlenmiş görünüyordu.
"Ah senin burada ne işin var Chloe?
Seni davet ettiğimizde böyle bir ezikler şenliğine asla katılmayacağını söylemiştin."Chloe: "Bu benim Adrikinsimin geleceğini bilmeden önceydi."
Ona doğru koşar ve aralarında boşluk kalmadan hemen yanına patlar.
Adrian herkesin dikkatinin dağitilmasından mutlu olmuşdu ama dikkati dağıtan kişinin Chloe olması mutluluğuna engel olmuşdu.
Sabrina, Chloe'yi takip eder ve onun diğer tarafına oturur ve böylece tamamen itişip kakışır.
Marinette yoldan çekilir.
Alya homurdanır. Chloe'nin az önce ne olduğunu bilemeyeceğini biliyordu çünkü kriz geçirecek ve muhtemelen Marinette'i bir şekilde okuldan attırmak için babasını kullanacaktı ama yine de grubun Adrinette'in kendi deyimiyle ilişkisini nihayet çözmesini istiyordu.
"Chloe, beş dakikalığına gidebilir misin? Aslında seni ilgilendirmeyen çok önemli bir şeyden bahsediyorduk."
Chloe, "beni ilgilendirmiyorsa, hakkında konuşmaya bile değmemeli"
diye alay etmişdi. İğrenç kibirli gülümsemesiyle gülümsemişdi.
Marinette bir kez bile olsun Chloe ile aynı fikirde olmaktan mutluydu."evet katılıyorum, demek istediğim şimdi
Chloe ve Sabrina buradalar, başka bir şey hakkında konuşmalı ve onlara dahil olduklarını hissettirmeliyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 School Sleepover:Adrinette [Tamamlandı]
Non-FictionAdrien yavaşça eğildi, böylece dudakları onun kulağını değiyordu Kulağını emdi. "Sen artık benimsin anladın mı?" Vurgulamak için aletini daha çok bastırdı. Kadın inledi ve başını salladı. "Ne kadar iyi bir kız," diye mırıldandı, bu da onun omurg...