Marinette elinde şortla sinirli sinirli oynarken
"Peki bunu nasıl yapacağız?"
Adrien kendini güvende ve saygın hissettiğinden emin olmak istiyordu.
Bunu yapmanın en iyi yolunun sınırlara saygı duymakla ama içten içe çıldırmış olsa da önemli değilmiş gibi gelişigüzel davranmakla olacağını düşünüyordu.
"Hadi arkamızı dönelim ve birbirimize gömleklerimizi verelim."
Mari başını salladı,
"uh...ta-tamam."
Adrien, onu güldürmek ve durumu yatıştırmak için korkunç bir girişim olarak göz kırparak,
"Ve merak etme, zirveye çıkmayacağım," dedi.
Demez olaymış çünkü Marinettenin yüzünün daha da kızardığını görünce hemen pişman oldu.
Sırtları birbirine dönerler ve üstlerini çıkarırlar. Yanlışlıkla biraz fazla yakın dururlar ve bir an için sırtlarındaki çıplak deriye dokunurlar.
İkisinin de midelerinde kelebekler, yanaklarındaysa pembe toplar oluşmuşdu.
Marinette her an kendinden geçecekmiş gibi hiss ediyordu.
İkisi de biraz öne çekilir.
Adrian derin nefes aldı
"hazır mısın?"
"evet!"
"tamam 1...2.3!"
Sırtları hâlâ dönükken gömleklerini değiştirip giydiler.
Adrien hazır olduğunda
"bitti, hazır mısın?"
"henüz değil, sadece şortumu giymem gerekiyor bekle"
şortunu giymişdi.
Marinette aşağı bakar ve gömleğin şortunu tamamen kapatacak ve gizleyecek kadar uzun olduğunu görünce gülümser.
HA! ALYA AL, ŞORT GÖRÜNÜR BİLE DEĞİLL
ONU GÖREMİYCEKSİNİZ!' BEKLE!
HERHANGİ BİR ALT GİYMEDİĞİMİ SÖYLEYECEKLER!! BU DAHA DA KÖTÜSÜ!Marinette, yapabileceği hiçbir şey olmadığını kabul ederek derin bir nefes alır.
"Uh-ha-hazırım"
diye kekeliyor.
İkisi de dönüp birbirlerine baktığında şaşırırlar.
Adrien, Marinettenin gömleğinin içinde ne kadar güzel ve sevimli göründüğüne hayran kaldı.
Gömleği ona bol geliyordu, bu yüzden altına hiçbir şey giymiyormuş gibi görünüyordu.
Tanrım, keşke hep böyle olsaydı.
Yüzü kızarmışdı . Adrien sikeyim, ne düşünüyorsunsen?! Bu senin en iyi arkadaşın!
İçten kendinin uyarır.
Marinette şaşkındı. Adrianı , Onun için çok küçük olan gömleğinin içinde kesinlikle gülünç mü yoksa inanılmaz derecede seksi mi göründüğünü bilmiyordu.
Zayıf, iyi tanımlanmış ancak aşırı büyük olmayan kasları kollardan dışarı çıkmış ve kumaş, gövdesinin etrafına sıkıca germişdi, göğüs ve karın kaslarının her konturunu vurguluyordu.
Derinini öpüp yalarken tatlı tatlı dudaklarına doğru yol alıp ellerini onun çıplak göğsünde gezdirmeyi ne kadar çok istediğini düşünürken kalınca yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 School Sleepover:Adrinette [Tamamlandı]
Non-FictionAdrien yavaşça eğildi, böylece dudakları onun kulağını değiyordu Kulağını emdi. "Sen artık benimsin anladın mı?" Vurgulamak için aletini daha çok bastırdı. Kadın inledi ve başını salladı. "Ne kadar iyi bir kız," diye mırıldandı, bu da onun omurg...