Sikeresen el aludtunk a repülő úton. De arra riadtam fel, hogy valaki kelteget. Kinyitottva a szemem Izával találtam szembe magamat.
-Jó reggelt Rapunzel- nevezett a már jól ismert nevemen, igen szoktak így hívni a lányok nagyon sokszor. Sajnos.
-Nektek is Hailey hol van?-néztem körbe.
-Mosdóban mindjárt jön, én addig felhívom Matteot-vette elő telefonját és már hívta is.
-Üdvözlöm a kicsiket-szóltam oda halkan a válasza csak egy bólintás volt.
Lassan de tényleg lassan felkeltünk és meg kezdtük a leszállást. Mikor kiléptem egyből magamon éreztem a hűvös, nyirkos, szeles időjárást, de már megszoktam mivel sokat járok ide.Bár jobban örülnék, ha mondjuk Spanyolországban vagy esetleg Olaszországban kaptam volna munkalehetőséget ott mindig jó idő van, de sajnos ezt szánta a sors nem lehet ellene mit tenni.
-Na itt vagyok csajok csak elintéztem a dolgaimat-jelent meg mellettem Hailey akitől egy kisebb szívrohamot kaptam de sebaj, már ezt is megszoktam mellettük.-Hallod legközelebb úgy gyere vissza, hogy ne hozd rám a szívbajt, mert nyakon csaplak-mondtam nevetve és szegénykém kicsit meg is szeppent.
De tudta, hogy csak viccelődök.
-Iza hova került?-kérdezte
-Matteoval beszél telefonon asszem, de jó lenne tudni hova tűnt- és hirtelen megcsörrent a telefonom. Egyik legjobb barátnőm nevét írta ki így habozás nélkül vettük fel.-Szia merre vagytok?-üvöltötte a telefonba.
-Lehetne egy kicsit halkabban?-kérdeztem vissza szitkozódva, és kihangosítóttam.
-Ja persze bocsika na hol vagytok? Iza már itt van mellettem, Gigi meg elindult felétek azt mondta megkeres titeket.
-Ja jó-néztem körül-Már látjuk sziaaa-vágtam rá a telefont meg sem várva a válaszát.
-Sziasztok na kinek hiányoztam?-nézett vissza ránk Gigi.
-Kinek nem?-felelte vissza Hai és már borult is bele a szőke kezeibe.
-Na azért-ölelte vissza nevetve majd meg örökítve ezt a kis aranyos jelenet ugrottam közéjük.
-Hiányoztál nekünk nagyon-öleltem úgy, hogy majdnem megfolytottam.Mikor elengedtük egymást el is indultunk a kis csapatunk maradék két tagja felé, akik valamin nagyon nevettek.
-Mi annyira vicces?-szólt oda a legidősebb testvér Gigi.
-Nagyon semmi, csak Iza most mesélte, hogy Matteo perverz viccekkel zaklatja-fejezte be Bella-Már ide sem jöttök hozzám?-tárta szét ő is kezeit, nem kellett kétszer mondani, már ott is voltunk.
-Mit szólnátok ahhoz, ha lepakolnánk elsőnek, és utánna elmennénk kajálni?-Benne vagyok-vágtuk rá egyszerre, és egymásra nézve tört ki belőlünk a nevetés.
-Na ezt már szeretem-kiáltotta el magát Bella-miután mindenki be pakolt az autóba, és beszálltunk. Gigi bekapcsolta a rádiót és minden kedvenc zenénk hallatán egész úton énekelni kezdünk.
-imádom-szólalt meg Hailey.
-Közülünk szerinted?-nevetett Gigi is.
-Mit szólnátok ha elmenénk mekizni utána meg a parkba és piknikezünk egyet-vetettem fel az ötletet és néztem Bellre aki éppen az BMW-t vezette.
-Nekem okés-felelte és rám nézett a vissza pillantó tükörből. A lányok is helyeseltek így ez eldőlt. Egész idő alatt beszélgettünk, és nevettünk és mire felnéztem már a nagy ház előtt álltunk.Őszintén soha nem tudtam minek
ekkora ház nekik.
-Akkor foglaljátok el a szobákat úgy is tudjátok hol vannak 10 perc múlva gyertek le és indulunk.
Ezután mindenki ki pakolt, a mekiben megvettük a kajánkat és már a parkban is voltunk. Igazából mindenki tudja milyenek a lányok nem? Nincs olyan nő aki ne csinálta volna ezt életébe..💜
💜
💜
💜
💜
liked by justinbieber and 18,6892 other
mira_bella: I love this city❤️
[tagged: izakova, simhayieybieber, bellahadid, gigihadid] London📍
KAMU SEDANG MEMBACA
Vonzás törvénye /befejezett
Fiksi PenggemarEgy lány aki testvére árnyékában él, és egy fiú aki apja nyomdokaiba lép. De mégis egy csoda folytán találkozik a két fél, és a továbbiakban alkotnak egy egészet. Boldog család lesznek, vagy úgy marad minden? Sikerül mindent véghez vinniük ezek érde...