Bir kişi votelamış diye yazmaya karar verdimmm <333333 çok mutlu oldum kötü mü oldu diye düşünüyordum çok teşekkürlerrr okurcummm
Konuşmadan sonra.
Elimi yüzümü yıkadım,ama lanet olsun ki şaşkınlığımı atlatamıyordum.Yıllardır ailem dedemi benden saklamıştı,bu benim için akla sığacak birşey değildi.
Beni hep seven dedemi görmeme izin vermemişlerdi,nedeniniyse hala söylemiyorlardı!Bunları düşündükçe ağlamak istiyordum,birde gülmek.
Hep olur olmadık yerlerde gülmek isterdim,kahkahalarla koşmak isterdim zaten,mutsuz olduğum anları beynim böyle güzelleştiriyordu.
Korumam kapıyı tıklatıp "Asmin hanım,bir sorun varsa lütfen haber verin" derken offladım.Anlamıyordum ki ...
O koruma beni fiziksel problemlerden korumak için işe alınmıştı,peki kimse bunu benden saklarken bana verdikleri zararı anlamıyor muydu?Saçmasapan bir durumun ortasına vinçle bırakılmıştım.
Bütün arkadaşların ve ailen sana iyi davranıcak,uyarmalıyım.
İç sesim susmamalıydı çünkü haklıydı.Ondan başka kimsem kalmamıştı ve sorun da şuydu:o gerçek değildi ve ben onu küçüklüğümden beridir öylesine konuşturuyordum,içimdeki terslikleri ona devrediyordum.
Bu ailesi her zaman yanında olmayan ve anneannsei-dedesi tarafından büyütülen bir çocuk için normal sayılırdı.Değil mi?Ama bırakmayacaktım,onlara inat bana neden söylemediklerini bulacaktım;oh olsundu onlara !
Hızlıca büyük dedemi uğurlamak istediğimi -onu görmek ve geçiremediğim zaman için biraz daha ağlamak istiyordum- söyledim.ailemin buna bir bahanesi yoktu.Olamazdı... umarım ...olamaz başlamışlardı...
Füsun annişkosu bu arada tipi böyle
👇👇👇👇👇👇👇
👩🏻
—Hayır Açelya gidemez!Füsun anlamıyor musun?Ben ne dersem o olacak!
—Amcasını görmesine de izin vermiyorsun uğurlamasına da!Adam Açelyaya hep farklı en sevdiğim akrabam diyordu,sen yüzünü göstermiyordun!Söylesene neden?
—Sen ne zamanadan beridir beni sorguluyorsun?
—Şuan hakkım bu,o ikimizin kızı???!
—Hahahahaha bu evde benim kurallarım geçerli!Tül-ben ne dersem o olacak!
Bağrışmaları devam ediyordu,Tülin benim halamdı.Küçüklüğümden beridir bizim ailemize karışmaktan başka birşey yapmazdı.
Bu kadar ileri girmemesi gerekirdi.Neden benim büyük amcam beni bu kadar severken görüştürmüyordu ki?
Bağırışları tekrar duyunca anlamıştım.Büyük amcam ile kuzenim zorla vakit geçiriyordu.Bu kadar beklemiyordum.
Telefonu sessizden geri aldım ve Simay'ı geri aradım.Meraktan çatlamıştı herhalde."Sen en son sessize aldığında başımıza gelenleri hatırlıyorum Açelya hem(mmm)en buluşuyoruz!"
Ne diyebilirdim ki?1 saniye kadar düşünebilirdim ve o stressle kabul
etmekten başka şansım yoktu.Simay'ı endişelendirmek yapacağım en son şeydi!Bu günlük bu kadar olsunn 🌙 parçam.Kim okuyorsa bir kişi okuyor ona sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Hiç tepki almayınca insan üzülüyor.Umarım birileri okur da mutlu olurum yaaaaa
Bir dakika
Ne
Nenenenenenene
Bunu okuyor olmalısınnnnn 👏👏👏👏👏😘😘😘😘🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Oha sen bunu okuyor olmalısın bunu görüyorsannnnn teşekkürlerrrrrrr yağğğğğğ
🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🤍💜💙🧡🤎💛💚🖤❤️🧡🧡🧡🤍💜💙💛🤎🤎❤️🖤💚
Hadi görüşürüz ama yorum yap ne istiyorsun ona göre yazarım kuzummmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘𝐈𝐋𝐃𝐈𝐙𝐋𝐀𝐑 𝐎𝐋𝐌𝐀𝐃𝐀𝐍
ChickLitDeneme olarak bu tarz hikayeler yazıcam umarım seversiniz♡︎[gerçi okunacağına dair ümidim yok]