Annemlerin İstanbul'a taşınacağını öğrendiğimde ağzım açık kalmıştı . Benden gelmemi bekliyorlardı ve buradaki arkadaşlarım , düzenim kimin umrundaydı ki ?
Gelmek istemediğimi söylemem garip karşılanabilir , kavgaya yol açabilirdi . Neden bu acil kararda fikrim alınılmıyordu veya böyle apar topar bir karar alınıyordu ki ?
Simay'ı aradım , birkaç kez çaldırdıktan sonra açıldı.
Evet burada kesiyorum ,muhtemelen artık hikaye unutulmaya başlamıştır ve bir açıklama da beklenmiyordur . Yine de o açıklamayı yapmak istedim . İlham gelmedi , yazamadım , olmadı işte . Belki bazılarınız bilir ve beni anlar . Bu çooook öncenin taslağı . Tıkandığımda okuyabileceğim bir yorum da yok zaten . Wattpadd üzerinden yazdığım ilk hikaye ve bence büyük bir çoğunluğun yazdığı romantizm türünden olmayışı özgünleştiriyor . Ama sanırım genellikle insanlar birilerinin aşık olmasını , erkeğin de mayfa , polis falan olmasını istiyor . Öpüşmeliler vs. ama bu kurgu daha çok içinde bunları barındırmayan bir şey oldu .Başladığım yeni bir kurgu (okumanızı öneririm bundan farklı adı KAPTAN PİLOT daha var 1050 kelimelik bir bölüm yazdım , tabii bu molalarla yazılmış. Şaşırdım , 400 benim eşiğim gibidir mesela . Genelde bölümler hep küçüktür . Yayınladığım ilk kitabın öylece yarım bırakılmış kalmasını istemiyorum . Bir arkadaşımdan da yardım alarak devam ettirmeyi çok istiyorum ve internete eriştiğim ilk anda bunu yapacağım . Sevgili arkadaşımla iletişime geçeceğim , umarım birlikte bu kitabı toplarız . Ben de kendimi bu geçen süre içinde okuyarak geliştirdiğime inanıyorum . Son bölümü okuyan 3 kişinin önüne güzel bir kitap çıksın istiyorum . Bana yorumlarınızla destek olmanızı çok isterim , geç görebilirim sonuçta tabletten yazıyorum ama cevaplayıp değerlendireceğim . Sizin de yardımınzla , yorumunuzla ortaya güzel bir şey çıkartmak istiyorum . Hepinize sevgilerimi yolluyorum .
DışlananKız01
Ad bile eski , anısı var . Bu kitabın da bende anısı var . Adam edelim bari .
.....⠀ 。゚゚・。・゚゚。
゚。 。゚
゚・。・゚
︵ ︵
( ╲ / /
╲ ╲/ /
╲ ╲ /
╭ ͡ ╲ ╲
╭ ͡ ╲ ╲ ノ
╭ ͡ ╲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘𝐈𝐋𝐃𝐈𝐙𝐋𝐀𝐑 𝐎𝐋𝐌𝐀𝐃𝐀𝐍
ChickLitDeneme olarak bu tarz hikayeler yazıcam umarım seversiniz♡︎[gerçi okunacağına dair ümidim yok]