Yine ben dmdmdkdldmmd sıkılmayın çünkü ben sıkılmadım
Hadi bakalımmmmmmmmmm başlıyorum maratona umarım seversiniz
Drama olmamasına özen gösteriyorummmm 💙💙𝐅𝐢𝐤𝐢𝐫𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐢𝐳𝐢 𝐛𝐮𝐫𝐚𝐲𝐚 𝐚𝐥𝐚𝐲𝛊𝐦𝐦𝐦𝐦🧡🧡🧡💚💚💚❤️❤️❤️𝐤𝐨̈𝐭𝐮̈𝐲𝐬𝐞 𝐬𝐨𝐫𝐮𝐧 yok bu araca çekinmeyin
Kazamız mübarek olsun
Apartmanınönüne geldiğimde ancak hayallerimş süsleme kabiliyetine sahip bir araç gördüm.
Şaşkınlıkla arabaya bakarken şöför indi ve benim için kapıyı açtı . Off böyle araba mı olurdu,en son bunu gerçek hayatta Eray'ın oyuncakları arasında görmüştüm.
Simay da şaşkınlığını yeni atlatmış görünüyordu.Ne diyorlardı dizilerde?
Heh mersi,nazikçe mersi dedim.Sonuçta yapmam lazımdı.
Maalesef bu Simay ile gülmemizi değiştirmemişti.
Çok geçmeden varmıştık.Avukatın ofisine geldiğimizde bizi bekliyordu.
Yolculuk boyunca arkada oturan body-guard bozuntusu da bizi takip etmişti.
Simay beni beklemeye karar verdiği için 2. bozuntuylaydım.Kapıdan içeri geçip koltuğa oturdum.
Avukatla tanışma ve beni anladığını söylediği fassı geçtikten sonra dikkatimi arttırmıştım.
Bilmem gereken her şeyi bilmeliydim,hatta gereksiz bilgileri de seve seve beynimin en önemli köşesine yerleştirirdim.
"Öncelikle,büyük amcan Tahsin Bey beni ölmeden önce yanına çağırdı ve senin en sevdiğin akrabası olduğunu söyledi."
"Neden onunla hörüşemediğimi öğrenebilir miyim?Dizilerdeki gibi mafya babası fakan mı"
Hafifçe gülmüştü,umarım bu olmadığı anlamına geliyordur"Tabii ki de değil , kendisi çok iyi bir insandı."
Burnumu çektim o da aynı şeyi yaparken neden görüşmediğimiz kısma gelemsini istiyordum."Peki benimle görüşmeyi neden kabul etmedi?"
Soruma şaşırmış görünüyordu.
"Böyle bir durum yoktu,o ailevi bir mevzuya girer Açelya hanım.Bunun hakkında birşey anlatmam gibi bir durum yok.Eğer ailenizle de anlaşorsanız mecburen bildiklerimi söyleyebilirim ancak rahmetli bunu istemezdi."Bu konu ilgimi çekti,neyse bilmeme izin olan herşeyi anlatmanızı isterim."
Boğazını temizledi
"Öncelikle yazdığı vasiyetname çoğu şeyi açıklar umarım ancak kendisi gizemli ve oyuncu biridir."
Mektubu dikkatle açtı ve bana uzattıO sırada baskın yapan aile üyeleri tek tek içeri girdiler , şimdiden lüks hayat istiyorlardı. Bense büyük amcam tahsin'in geri gelmesini.Bu ailede beni anlayan tek kişi ile görüşmem yasakmış meğer.
İyi de neden?O an aklıma mektubun bir fotokopisini çıkarmak gelmişti.Avukatla konuşup bu isteğimi yerine getirdim.
Çok geçmeden Simay'ın yanına gitmiştim.Benden başka kimse ağlamamıştı,ben ise bu trajikomik durumu hala atlatamamıştım.
Mektup için iki saattir uğraşıyorum biraz mola veriyorum artık. Umarım beğenilir.Gözlerim ağırmaya başladı artık
🍀'larıma anne baskısı , parmak yorgunluğu vs yüzünden veda ediyorum.umarım çoğul okursunuzdur 2 kişicüğezsinşzdir dödmkdkd
Hadi bb canlarım
Bu arada belli bir süre olamayacağım 🥑'larım ama kısa bir süre canımmmm
O arada çift okuma sayısına geçişimize sevineceğimmmm 🦋🦋🦋🦋🦋
Artık siz de o kadar uğraşa bir votelarsınız,hikayenin nasıl gelişmesini istediğinizi bıraya yazarsınız.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘𝐈𝐋𝐃𝐈𝐙𝐋𝐀𝐑 𝐎𝐋𝐌𝐀𝐃𝐀𝐍
ChickLitDeneme olarak bu tarz hikayeler yazıcam umarım seversiniz♡︎[gerçi okunacağına dair ümidim yok]