Maddi
Vègre itthon, el sem hiszem hogy haza èrtem ès bedölhetek a jó meleg ágyamba ès ezt a mai napot magam mögött hagyhatom.
Becsuktam magam után a bejárati ajtót levettem a cipőm ès a melènyem, helyère raktam mind a kettőt ès elindultam a konyha felè.
Oda mentem a szekerènyhez ès levettem a polcról egy poharat, leraktam az asztalra ès a hütőhöz mentem hogy ki vegyem a narancs levet. Nyitottam ki a hütőt de meg akadt a szemem egy kis cetlin amin ez ált."Szia kincsem! Ne haragudj hogy nem hívtalak
fel de így is hirtelen kaptam a hivást hogy
a húgom rosszul lett ès nèhány napig ápolnom kell.Igyekszek vissza hozzád de pár napig maradnom kell, de majd felhívlak. Puszilak ès vigyáz magadra kincsem!"❤️
Ohh szegèny Linda nèni, ő mindig is ilyen beteges volt de nagyon sajnálom hogy ennyire rosszul van. Szerintem most nem is zavarom őket így is règ találkoztak legalább nem mindig velem van hanem a règi otthonába ahol született. Majd kèsőbb felhívom ès megkèrdezem hogy, hogy van Linda nèni legalább az ő hangját is halom, úgy is règ beszèltünk már. Kivettem a narancslèt ès öntötem a pohárba, vissza csavartam a kupakját ès vissza raktam a hütőbe, elkesztem inni a narancslevet közben körbe nèztem a lakásba ami a nènikèm nèlkül olyan csendes ès hiányos hogy már most hiányzik. Tudom elèg gyerekes tudok lenni de nem tehetek róla hiszen ő vele voltam mindig ès nem volt olyan soha hogy egyedül maradtam itthon, mèg nèhány napra sem, de nem baj majd kibírom valahogy azt a pár napot.
A poharat leraktam az asztalra ès elindultam fel a szobámba hogy meg tudjam csinálni a házim ès egy kicsit mèg tanulni is tudjak a dokákra amik a napokban lesznek, hát igen ilyen ez a vègzős èv itt vannak a nyakunkon a vizsgák ès arra nagyon is fel kell kèszülni ha át akarok menni.
Felèrtem a lèpcsőn ès benyitotam az ajtón ledobtam a táskám az ágyra ès èn is leültem, előkerestem a könyveimet meg a füzetem ès már áltam is neki a háziknak.
5 perce csinálom a házit de már most unnom, nem olyan könnyű de azèrt meg kell csináljam csak most olyan lusta vagyok hogy mèg fel kelni sincs kedvem hogy elmennyjek fürödni.
Gyorsan leírtam mèg az utolsó mondatot ès vissza raktam a cuccaimat a táskámba ès ledobtam az ágyam mellè, eldöltem az ágyon ès elkeztem nèzni a plafont. Mint ha az olyan èrdekes lenne pedig kurvára nem az, megfordultam az oldalamra ès elővettem a telom. Felnyitottam, belèptem messengerre ès megnèztem hogy Abby fent van-e de ahogy láttom elèg jól megy a randi hogy nincs fent a drága barátnőm.
Sóhajtottam egy nagyot ès inkább kilèptem az appból ès átmentem instára hát ha találok valami újdonságot, lapozgatam fel felè de semmi új nem volt csak a szokásos kèpek amit már százszor láttam. Mèg lapozgatam amikor megakadt a szemem valamin vagy is valakin, annak a bunkó Aidennek megtaláltam az instáját.Ez nem lehet igaz mindig valahol megjelenik, igaz most csak az insta oldalát láttom de akkor is ő van a kèpeken ami valljuk be nem rosszak sőt elèg jók. "Na jó ezt tènyleg èn mondtam, nem vagyok normális komolyan, jólvan fogd vissza magad ès tèrj èszhez Maddi, ő egy bunkó menő genyó aki az olyanokat mint tèged eltipornak. Ilyet nem mondhatok többet hogy jól nèz ki, hiszen utálom ahogy ő is engem, nagyon gyorsan ki kell verjem a fejemből az ilyen gondolatokat."
Megráztam a fejem ès inkább kilèptem az oldalról, sőt mèg az instáról is, nem lehetnek ilyen gondolataim róla amikor nap mint nap megkeseríti az èletem, meg most itt van az is hogy holnapra el kell döntsem hogy korreppetáljam vagy sem. Fogalmam sincs hogy hogyan döntsek, a szívem azt súgja hogy fogadjam el az eszem azt hogy nem de nem tudom kire halgasak, nem akarok senkinek sem csalodást okozni.Fel ültem az ágyon ès a fejemet meg támasztotam a kezemmel ès így gondolkoztam tovább de nem jutottam semmire, nem hiszem el hogy ilyen nehèz dönteni, inkább mentem volna ki a teremből ès akkor nem lett volna ez az egèsz de nem mert a jó Maddi mindig a jó ès szó fogadó lányt játsza.
Csak egyszer szegnèm meg a szabályokat, vagy azt hogy kilèpjek ebből a jó lány szerepből de nem tehetek róla èn ilyen vagyok, ès nem ál szándèkomba meg változni senki kedvèèrt.
Na mindegy is ideje lenne menni zuhanyozni mert kezdek álmos lenni ès holnap korán is kellek szóval, gyerünk Maddi szedd össze magad.
YOU ARE READING
Egy korreppel kezdődött minden!
Romance-Ezt mièrt csinálod? -kèrdezte Aiden, hirtelen nem èrtetem mièrt kèrdez ilyet tőlem pedig pontosan tudja hogy mièrt csinálom ezt az egèszet. -Mi van? Mièrt mit csinálok Aiden? -kèrdeztem tőle de ő csak megforgadta a szemeit. -Ezt az egèsz korrepet...