Part 14.

79 1 2
                                    

Maddi

Nem hiszem el hogy ez a fèreg csak így az arcomba röhögöt, mit kèpzel ez magáról, attól hogy a suli menője attól mèg nem egy isten. Egy bekèpzeld holyag, azt hiszi hogy ő mindent megtehet mert hogy az apja egy befolyásos üzlet ember, hát Aiden is bekaphatja ahogy az apja is.  Nem adhatóm fel, muszáj lesz valahogy megbeszèljem vele hogy mikor ès hol kezdjük el a korreppet, mert kurvára nem szeretnèk csalodást hozni a tanárnőre meg rám sem, fontos ez mind a kettőnknek.

Az ideg állapotóm az egekbe van de nem szabad hogy lássák rajtam hogy történt valami, mert így elèg könnyű cèlpont lennèk mindenkinnek ès ezt ki is használnák, főleg az èvfolyam társaim vagy az egèsz suli.
Így inkább elindultam a következő órámra ami emelt matek, utálom a matekot de nem vagyok rossz benne csak olyan unalmas hogy szerintem nem csak nekem van kedvem elaludni azon az órán.
De jó hogy nem kell mèg egy emeletett mászak mert már így is a másodikon vagyok de az is nehèz reggel megmászni, hamar ott is voltam a 144 teremnèl, belèptem ès csak is èn voltam mèg itt de nem baj adig is csend van ès fel tudok kèszülni egy kicsit mèg az óra előtt. Szeretek tanulni ezel nincs semmi bajom de nèha vannak nekem is olyan napjaim hogy nincs kedvem tanulni vagy kèpes lennèk bealudni az egyik vagy a többi órán is de nem tehetem ezt meg mert fontos az hogy egy jó Egyetemre fel vegyenek ès ehhez kellenek a jó jegyek az nèlkül nem èrhetek el semmit az èletben.
Oda kell figyeljek mindenre ha jól szeretnèk mindent csinálni az èletbe ès abban is hogy mindent megtudjak teremteni magamnak de ehhez ez kell ès èn ezt be is fogom teljesíteni hogy sikeres legyek az èletben.
Leültem a második padba ès elővettem a matek cuccom ès elkezdtem tanulni, vagy is próbáltam de nem nagyon akart összejönni mert a gondolataim egèsz más felé vándoroltak. Mèg mindig azon a hólyagon agyalok de volt valami fura a tekintetében, mintha kètsègbe lenne esve, vagy egy kis szomorúságot vèltem felfedezni de lehet tèvedek, biztos is hisz mièrt lenne szomorú Aiden hiszen mindene meg ès a suli nagy menője ès sok barátal együtt. Szóval semmibe nincs hiánya mert a kis logyói kielègitik a vágyait ès egy csomó nőt az ujja köré tudd csavarni mert be kell valjam nem csúnya egy srác de csak ennyit láttok benne semmi mást. Nekem nem kellene egy ilyen nagy kèpű srác aki kivülről egy isten de belülről meg rohad, az ilyen srácok csak maguknak való nem pedig nekem, èn el lennèk egy hozzám való srácal is aki kedves normális rám figyel, aki nem bunkó ès tud udvarolni ès szeretni, ez lenne a megfelelő srác de nem válogathatol hiszen ebben a világban nem nagyon lètezik ilyen csak a kèpzeletemben van.

Megráztam a fejem ès inkább elterelem a gondolataimat egy kis matekal, kezd sikerülni is de hirtelen hangokat kezdtem hallani ès elèg idegesítő hangokat, inkább azt mondanám nyávogos hárpi hasonlítanám őket. Nem èrtem hogy tudják a srácok elviselni az ilyen nyávogos lányokat, de igaz csak a lyukra játszanak amit meg is kapnak egy kacsintás által, ha már jól nèz ki a srác már a lábai előtt hevernek az ilyen hárpiák, hát azt mondom egèzsègükre ha így megalázkodnak egy pasinak.

-Nèzetek lányok, ki is van itt, meg sem lepődtem hiszem egy strèber mit is tehetne ha nem tanulna, semmire nem vagy jó ès gondolom mèg egy pasi sem fektetett meg, mert egy szűz kislány vagy ès az is maradtsz. -nevetek ők ma a másodikak akik az arcomba nevetek, nem tűrőm ezt nem hagyhatom ennyibe az egèszet, kezd elegem lenni hogy mindig èn vagyok a vicc tárgya, ezt nem fogom ennyibe hagyni, elegem lett. Rácsapva a padra ès fel áltam ès ránèztem arra hárpiára, láttam hogy meglepődik mert edig nem nagyon mertem visszaálni de most megtudja hogy kivel is kezdet ki ez a liba.

-Te akarsz engem kioktatni amikor te èletedbe több faszt fogtál mint kilincset! Szerintem jobb ha befogod azt a feltöltött kacsaszád ès megfogod magad ès elmèsz innen amíg mèg szèppen mondom Chloe vagy hívjalak úgy hogy hisztis hárpia! -láttam rajta hogy felidegesitetem de leszarom, kihozta belőlem ezt az egèszet, most megtudja hogy velem így nem beszèl mert nem egy vères rongy vagyok akit el lehet hordani akárminek, sőt senkivel sem beszèlhet így mert nincs joga hozzá.

-Te hülye kurva most kicsinálak!  -már ugrott is nekem ès elterültünk a földre ès a hajamat kezdte tèpni de èn sem hagytam magam mert èn is elkabdtam a haját ès tèpni kezdtem azt a rohadt póthaját. Ne higgye azt hogy egy szürke kisegér vagyok aki a sarokba elbúj ès nem fogom magam megvèdeni, èn akár ki ellen megvèdem magam nem hagyom hogy megalázanak, már eleget szenvedtem az èletben, többet nem fogom hagyni.

Hirtelen annyit vettem èszre hogy leveszik rólam azt a háropiát ès elviszik onnan tőlem de ahogy láttam ki akart onnan szabadulni de nem sikerült mert Connor lefogtam, de várjunk csak ha Connor itt van akkor vagy Abby van itt vele vagy, na ne ugye nem Aiden van itt vele. Jobban megnèztem hogy ki van itt Connoral de beigazolódott a feltètelezèsem mert Aiden ált ott Connor mellet ès csak nèzte hogy mi is folyik itt, a barom nem ám segítene a barátnőjènek vagy mondjam úgy a dugó pajtásának, mert azt tudom hogy nekem sosem segítene de nem is kèrek a segítségèből.

-Engedj el! Most kicsinálom ezt a strèber kurvát! -nagyon ki akart szabadulni Connor karjaiból hogy engem agyon verjen de jöjjön èn sem hagyom magam. Aiden oda ment Connorhoz ès kivette a karjaiból ès maga felè fordította Chloet.

-Hagyd már abba a hisztizèst Chloe! Ezzel csak az ő szintjère teszed magad! Te is ilyen szánalmas strèber akarsz lenni mint az a bèna duci lány, aki mèg lefogyni sem tudd hogy valaki rá nèzem vagy akarja! Szedd már össze magad ha azt akarod hogy mèg velem lássanak akkor nem sülyetsz le a szintjère!  -mutatott felèm az a hülye barom, ne mutogas te fasz mert letöröm a karod, meg mi az hogy strèber duci lány ne merjen a szájára venni mert kurvára fel fogom pofozni. Fel keltem a földről vagy is probáltam de sikerült is, ránèztem Aidenre mert most kurvára megkapja a magáét, nem fogom hagyni hogy így beazèljen rólam.

Elindultam felè ès már lendítettem a kezem ès pofon vágtam, de jó nagy lehetet mert a feje elfordult a jobb oldalra ès a szája is fel szakadt egy kicsit mert ahogy vissza fordította a fejèt láttam hogy letörli onnan a kibugyno vèrt. Nagyon ideges lettem rá hogy ilyet ki mert ejteni a mocskos száján, senki sem beszèlhet így velem, kurvára nem türöm, meg amúgy is ő is ugyan olyan ember mint èn, attól hogy a szülei gazdagok attól ő is egy senki. Ő is teljesen ideges lett mert láttam a szemèbe de leszarom megèrdemelte.

-Ha mèg egyszer ilyet mersz kiejteni a szádon èn esküszöm... -nem tudtam befejezni mert elkezdett egyre közelebb jönni felèm, èn meg hátráni kezdtem mert nem akartam hogy egyre közelebb jöjjön hozzám, undorodok tőle.
Már nem tudok hátrèbb jönni mert a falba ütköztem ès nem vagyok szellem hogy át tudja menni a falon így ott áltam ès vártam hogy mit is akar tenni velem ez a barom. Elèm èrt ès a kèt karját a falnak támasztotta így esélyem sem volt elmenni mellette, de ne azt higgye hogy fèlek tőle így unnot arccal ránèztem, ahogy ő is ugyan így nèzet rám mert álta a tekintettemet.

-Vagy mi lesz! Nem tudsz ellenem semmit csinálni kislány, hiszen èn itt vagyok valaki te meg egy senki vagy, mèg hatalmad sincs ami nekem viszont van! Úgyhogy jobb ha befogod azt a nagy szád ès csöndbe maradtsz ahogy eddig is tetted ès nagy ègben elkerülöd a mi társaságunkat! Megèrteted! -köpte az arcomba, mert már èreztem hogy köpköd is, teljesen meg akart alázni de nem èrdekel, vegyen vissza az arcából, meg èn soha nem akartam a társaságába lenni, a kurvája köt belèm mindig ès ezt jobb ha èszre veszi.
Ellökte magát a faltól ès már fordult is meg hogy elhuzon innen, nem is baj takarodjon a közelemből de ezt kurvára vissza fogja kapni, adig nem nyugszom amíg nem szenved annyit Aiden Jonhson mint èn.



___________&_&____________

•Folytatás a következő rèszben ...

Egy korreppel kezdődött minden!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant