Part 12.

51 1 0
                                    

Aiden

Ahogy elhagytam az suli parkolóját, már kezdtem fel lèlegezni egy kicsit, teljesen fel cseszte az agyam ez a lány, mièrt pont neki kell korreppetálnia, hiszen annyi szexi dögös okos lány van ebben a suliba ès pont egy duci lányt kell mellèm rakni hogy tudjon segíteni. A faszom ki van a mai nappal, nem kell senkinek sem a segitsège főleg nem annak a libának, megoldom èn valahogy, nem akarom hogy a hírnevemet rontsa ès olyan pletykák legyenek hogy èn a duci lányt dugom, na nem biztos hogy nem, nem lesz semmi ilyesmi inkább megbukok mint hogy ő korreppetáljon.

Nem tudom hogy hová megyek csak hajtók az autóval, az sem èrdekel hogy a semmi közepère megyek de most haza menni sem volt kedvem, főleg hogy apám otthon van ès megint halgathatnám a kioktatásait ès erre most kurvára nem vagyok kiváncsi, sőt máskor sem. Egyre jobban gyorsítottam a sebességen, szeretem ha gyorsan hajtók ilynekor úgy èrzem hogy csak èn vagyok ezen a földön ès szabadnak èrzem magam, semmi szabály sem kiabálások csak èn ès az èn szabályaim.

Mèg az eső is elkezdett esni, mèg az időjárás is tudja mikor kell időziteni, kurva jó nem láttok szinte semmit annyira ráeret, bekapcsoltam az ablak törlöt de az sem segített olyan sokat. Nèztem hogy merre megyek de a környèk nem volt ismerős, erre mèg sosem jártam, igaz èn a gazdák környèkèn lakom ez meg a szegènyebb rèsze ennek a városnak, vissza kènne forduljak.

Lehuzodtam az út szèlère ès nèztem hogy hol tudnák megfordulni de nem láttam ki a szèlvèdőn mert úgy zuhogott az eső mint a ha dèzsából öntenèk. Ez nem az èn napom, az már tuti. Előre hajtottam a fejem a kormánynak ès gondolkoztam hogy most mit mondjak is csináljak, így nem indulhatott el hogy szinte mèg az utat sem láttom, sóhajtottam egy jó nagyot ès eszembe jutott Connor, elő húztam a telóm a zsebemből ès már hívtam is a haverom.

Már vagy kètszer kicsöngöt de mèg nem vette fel, ez nem lehet igaz, rá sem lehet számitani ha valami baj van, a kurva èletbe már. Kinyomjam a hivást ès ledobtam a telóm az anyós ülésre ès agyaltam tovább hogy most mi a faszt csináljak.

Apámat nem hivhatom mert vagy kiakadna ahogy szókot ès kapnám a fejmosást, anyámat sem hivhatom mert akkor apám is megtudná ès akkor nagyon nagy bajba lennèk, de így is szarba vagyok, mert èn hülye idegenben el kellet induljak ilyen időbe, faszomat már.
Hátra döntötem a fejem ès nèztem tovább hogy az eső hogy szakad, nem igaz itt vagyok a szegènyebb rèszènek a városnak ès kurvára nem tudom hogy mit tegyek, pedig mindenki megszóktam oldani magamtól de ez most valami miatt nem megy, vagy is menne de nem akarok balesetett szenvedni. Jobb lesz ha megvárom amíg elmúl ez a vihar ès azótán haza tudok indulni, igaz ki leszek nyirva otthon de leszarom, apám is elmehet a picsába, sosem volt egy pèlda mutató apa, elegem van hogy hazudnom kell anyámnak vagy is hogy nem mondhatom el hogy csalja őt a fèrje, az egèsz èletem el van cseszve.
Mindenki azt hiszi hogy Aiden Jonhsonnak olyan jó az èlete, gazdag szülök, szerethető család, mindent megadnak neki a szülei, hát nem így van vagy is mindent megkapok az igaz de a szeretett azt nem, meg a boldog családot sem. Ha látnák mi folyik a családomon belül akkor szerintem más lenne a vèlemènyük, mert amibe èlek az nem átlagos család hanem bonyolult önző család. Hiába van a családomnak pènze még minden de a szeretettet nem pótolja az a rengeteg pènz amit èn szeretnèk, anyámtól megkapom a szeretettet de apámtól soha nem kaptam meg mert egy önző alak akit csak a pènz hajt ès semmi mást.

A gondolatok kikèszitenek engem már nem akarok agyalni sem mert utálok apámra gondolni már a nevètől is undorodok amikor meghallom, ilyen embert senkinek sem kivánok.
Sóhajtottam egy jó nagyot ès lefordítottam jobbra a fejem ès èszre vettem hogy valahogy èg a lámba, jobban oda hajoltam az ablakhoz ès egy kicsi családi házat vettem èszre, elèg règi kisház ès egy kicsit romos is de elèg otthonosnak tünik. Láttam hogy valaki kiment a konyhába vagy is gondolom oda ment, egyre közelebb jönn az ablak felè ès mit ne mondjak elèg telt alkata van a csajnak, ami nem az èn izlèsemnek való, na mindegy nèzük csak tovább.
Nem nagyon láttom hogy mit csinál a csaj de ahogy láttom hamar elment onnan mert lecsukodot a lámba a francba már így nem tudom meg hogy ki is lehet az a csaj, de várjunk csak mièrt is akarom tudni ki az, hiszen duci a csaj, sosem kellene nekem egy ilyen csaj, fúj bazdmeg inkább meghalok mint hogy hozzá nyúljak.
Már agyalni sem akarok meg el is álmosodtam úgy tünik ma itt töltöm az èjszakát az autómba, de nem is baj volt már ilyen hogy a kocsimba aludtam nem újdonság ez. Hátra döntötem az ülèsem ès hátra döltem ès lecsuktam a fènyt a kocsiba ès megprobáltam aludni ami elèg hamar össze is jött mert már aludtam is.

Egy korreppel kezdődött minden!Where stories live. Discover now