2.

168 6 25
                                    

Vazgeçtim okuma bu hikayeyi ya ben yazmayı bilmiyom jshdoshksojç
Neyse devam edek ╥﹏╥

Bende daha çok merak edip sordum "Chara... Lütfen cevap ver oraya insanlardan bıktığın için mi atliyacaksın?" dedim sesim titreyerek.
Chara bana bakıp "belkide merakımdan olabilir illa bunların mı olması gerek? "
Dedi.

"Ama bi insan neden hayatını riske atar ki? bi efsane için... Doğruyu söyle" dedim.
Chara durdu.

Aslında evet bunlara katlanmaktan daha iyi olabilirdi bu fikir

Chara bi anda ayağa kalkarak cevap verdi "ufff Frisk böyle saçma konular açma canımı sıkıyorsun" dedi. Ve sonrasında hızla dağın içine girdi.

Bende onu takip ettim, Chara uçsuz bucaksız görünen çukuru inceliyordu sonrasında ayağa kalkıp bana baktı "b-bak eğer bu sonum olursa lütfen seni sevdiğimi bil yeter" dedi sesi titreyerek.

"C-chara" dedim. ve ona sarıldım
Yüzümü ona çevirip baktığımda başka bir tarafa odaklanmış ağlıyordu ama hiç ses çıkarmıyordu ve bir mimik bile hareket ettirmiyordu sadece gözünden yaş düşüyordu.

Sonra birbirimizin elini tuttuk ve...
Atladık
.  .  .

.  .  .

. . . ?

Uyandığımda baktım, sarı çiçeklerle dolu bir yerdeydik birden yerimden hopladım Chara da yerde yatıyordu onu dürttüm "C-chara uyan s-sana b-birsey olma-dı d-dimi?" dedim ağlamaya başlarken, nerdeyse çığlık atıcaktım. ne yani o ölmüştü ve ben mi hayatta kalmıştım?!

Sonra birden Chara yüzünü bana çevirdi ve "a-ay ne var be" dedi gözleri kısık bir şekilde "CHARAA!!!" dedim. sevinçle ona yapıştım sonra "biz o yükseklikten atlayıp nası ölmedik?!" Dedim

"Onu bunu boşver bak ilerde mor bi kapı var gel oraya girelim belki birini buluruz" dedi. başımla onayladım ve ayağa kalkıp yürümeye başladık. . .
.

Fakat benim yaralarım acıyordu. Yürümemi zorlaştırıyorlar.
.

Sonra bir keçi kadın bizi fark etti ve yanımıza geldi "ah! İnsan mı?! buraya uzun zaman sonra düşen ilk insanlarsınız" dedi kadın sonra bize
yaklaşarak kendini tanıttı
"ben Toriel harabelerin koruyucusuyum her gün buraya bir insan düştü mü diye bakmaya gelirim" dedi hafif ve nazik sesiyle.

"Ben Frisk bu da ikizim Chara" dedim Chara'yı göstererek Chara'da "tanıştığımıza memnun olduk" dedi.

"Gelin belki acıkmışsınızdır, sizi evime götüreyim" dedi. Ve onu takip etmeye başladık.
Chara nın kulağına fısıldayarak "bu keçi kadının iyi olduğunu nerden biliyoruz?" dedim şüpheci bir şekilde.
Chara da "eğer birsey olduğunu görürsem kaçarız" diye cevap verdi.

Bir iki dakika yürüdük bize farklı puzzle lar gösterdi güven testinden geçtik ve en sonunda kadının evine geldik.

İçeri girdiğimizde bu sefer erkek bir keçi salonda oturmuş kitap okuyordu.

Toriel o keçiye seslendi "Asriel oğlum bak kimleri getirdim" dedi. Ardından bize baktı Ve sordu "tarçın mı karamela mı?" dedi.
Bu soruya şaşırsamda Chara'yla karamela dedik. Toriel'de "tamamdır" dedi ve "oğlum içerde oturuyo isterseniz ben gelene kadar onunla sohpet edin" dedi ve mutfağa doğru gitti.

Chara'yla içeri geçtik ve çantalarımızı masanın yanına bıraktık.
Asriel denilen çocuk bize baktı ve gülümsedi, kitabı kapatıp yanına koydu

"Selam ben Asriel sizde buraya düşen insanlar olmalısınız" dedi çok nazik ve sakin sesiyle.

Chara önden cevap verdi
"evet bende Chara bu da ikizim Frisk"
Asriel "tanıştığıma memnun oldum dedi ve Chara'nın elini sıktı.

Biraz daha sohpet ettikten sonra
içerisi çok güzel kokularla dolmaya başladı ve birden Toriel içeri girdi.

Elinde bir turta vardı. bu bize sorduğu karamela turtası olmalı.

Toriel turtayı masaya bırakıp "çocuklar gelin size karamela turtası yaptım" dedi.
Bende Toriel'a teşekkür ettim.

Chara ile Asriel önden turtaya saldırmaya başladı ben ise sadece onlara bakıyordum.

Toriel merak edip sordu " Frisk neden yemiyorsun?"

"Şey karnım fazla aç değil yoksa yemeğini beğenmediğimden değil" dedim

Toriel "anlıyorum. İstersen sana kalacağınız odayı gösteriyim" dedi.
Bende kafamla onayladım.

Ve bize tatlı bir oda gösterdi. çantalarımızı oraya bıraktım ve yatağa uzandım.
Toriel "uyuyacaksan ışığı senin için kapatiyim" dedi

"Olur" dedim ve Toriel ışığı kapatıp odadan çıktı ...

Toriel gitti mi diye emin olduktan sonra çantamı açıp içinden ilaçlarımı çıkardım birsürü vardı hepsini içtikten sonra en son uyku ilacımı içip yatmaya çalıstım sonrasında ise gözlerim yavaş yavaş kapandı ve kendimi uykuya bıraktım.
derin, sakin ve sessiz bir uyku...
.

.

.

Allahım sonunda bittiiiiğiğiğğğ
Cidden hikaye biraz kötü oluyo ama sonrasında biraz düzeltmeye çalısacam ve şimdiki bölümün kelime sayısına geldiikkk ve saymızzz
656
Yuppi

Neyse görüşürüzz ꈍᴗꈍ

Frans Kitabı (Undertale) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin