naim gubah bunga
naim gubah bunga
weh
weh
weh
weh
weh
awak
sayang
dinda ku
pujaan hati kandayou
cringe babi
patutlah singlenaim gubah bunga
kau lapar tak
you
aku dahaga
dahaga kan cinta si dia kepadaku
😔💔🥀naim gubah bunga
aku tengah serious niyou
nak serious" datang rumah lah
apa barang chatnaim gubah bunga
kau aku datang betul" menggelupur kau
pat a
lapar dakyou
lapar sikit je
beli snek lepas la
pehal tibe kau tanyanaim gubah bunga
nak gi dm
amirr ajak
nanti aku singgah koop belikan tuk kauyou
baik do kau naim
kenapa eh kau single laginaim gubah bunga
kan
their lostyou
ye do
dorang taknak kau, aku je lah ngan kau
boleh aknaim gubah bunga
boleh gak tu
bila rombonganyou
bukan aku ke yang kena tanyanaim gubah bunga
kita ikut cerita nabi
perempuan yang masuk minang
sweet enyou
pandai lah ko
ni yang suka
tapi aku akan lagi suka kalau kau yang belanja aku makanan tu
sayang kau/mini lopenaim gubah bunga
☺️
memang aku mesin atm ko pun memang
aku beli roti camtu je la
tahuyou
bereh boss🤗
maceh my bro
seenaku sedang menunggu makanan yang ku pesan kepada naim beberapa belas menit yang lepas. merasa seperti naim akan datang sedikit lewat, aku putuskan untuk berjalan - jalan sebentar di sekitar kawasan sekolah.
dan entah kenapa kaki ku berhenti dibelakang dewan makan. mengapa kaki aku membawa aku ke sini, ya? ada pesta muda - mudi ke?
menuju ke sebuah bangku yang diletakkan bersandar di dinding, aku melabuhkan punggungku di situ.
mengeluarkan telefon dan membuka sebuah aplikasi musik, aku menekan playlist secara rawak -- tidak tahu adakah ia lagu yang sedih atau gembira.
tapi aku kisah apa? aku hanya mahu membazirkan masa kerana naim yang masih lama.
tunggu punya tunggu, naim masih juga tidak menghantar pesan apa - apa kepadaku. mungkinkah ia masih sedang makan? tetapi sudah lebih dari 40 menit aku menunggu, adakah ia memang makan secara perlahan?
merasa tekak ku mula kering, aku bangkit bergerak ke arah mesin air yang berdekatan dengan tempat itu -- sesudahnya merasa menyesal kerana aku berbuat begitu.
ternyata naim bukan makan dengan perlahan yang buatkan ia lambat menghantar makananku, sepertinya ia terlalu fokus dalam berbual mesra bersama seorang perempuan.
aku tidak pernah melihatnya sebelum ini, siapa itu? ingin berkata pelajar sekolah ini, pakaiannya terlalu.. tidak pantas untuk disebut seorang pelajar lagi.
ternyata aku terlalu fokus menatap mereka sehinggakan tidak sadar akan kehadiran seseorang dibelakang, "kau buat apa berdiri tegak macam tunggul kayu ni?" spontan aku menoleh, melihat amirr yang memandangku bingung.
ia menatap ke arah yang ku renung, hanya untuk akhirnya menepuk bahuku, "kau mesti tengah tunggu makanan kau kan? naim ada pesan kat aku suruh bagi dekat kau tapi aku cari, kau tak ada dekat bilik."
oh, dia sampai menitipkan makanan ku ke orang lain hanya untuk berbual dengan perempuan itu?
"haah, terima kasih amirr. aku ingat dia lupa dah." hanya mengeluh singkat mendengar ungkapanku, ia berujar, "bukan kau ingat, memang dia dah lupa pasal makanan kau tu. nasib aku nampak plastik roti atas meja, kalau aku tak tanya dia aku rasa mahu bersemut roti tu sebab dia sibuk sangat dengan minah tu."
sekali lagi hati aku retak. hanya berdehem kepadanya sebagai balasan dan berlalu pergi.
sekarang aku mula rasa menyesal kerana memilih lagu secara rawak, mengapa lagu yang terputar haruslah lagu yang kena dengan situasi ku juga?
YOU ARE READING
senja itu indah; n. naim [✓]
Fiksi Penggemar"the sunset is beautiful, isn't?" - 2023 | @elaqrsp ══⛧⌒*。ミ > lowercase intended. > textfic and lil bit of writing.