البارت الحادي عشر🥰

70 4 12
                                    

اللهم صلِ وسلم وبارك على سيدنا محمد 🌼

How Are you? 💙

Do you like my story? 💙

Fun reading.. 💙

وصلوا اخيرا للورشه وكانت بإنتظارهم الفتاه..

كان كل من يمر ينظر لها بتعجب من ملابسها فكانت ترتدي جيب يصل ل بعد ركبيتها ويظهر ساقها البيضاء وبلوزه قصيره قليلا تظهر جزء قليل من بطنها وتضع بالطو علي كتفيها وتستند علي سيارتها..

نظرت لها فريده بتقزز ثم صمتت عندما بدأ فريد يريها الورشه متاجهلا تماما محاولاتها للتقرب اليه..

كان كل هذا تحت انظار فريده التي تهمس بهدوء: احنا واعدينه ان هنسكت ومش هتكلم.. اهدي يا فيرو هو بيحبك ومش هيبص لغيرك..

تنهدت ولكنها انتفضت عندما راتها تتقرب عليه بشده وهي تتصنع ان تري الحائط ولكن اتجهت فريده لها وهي تبعد فريد بحده هاتفه ببسمه متكلفه: خير يا حبيبتي عايزه تشوفي حاجه تانيه؟؟..

هتفت الفتاه بصوتها الرقيق:لا شفتها كلها مع استاذ فريد..

كاد فريد ان يتحدث ب خصوص موضوعهم ولكن هتفت فريده ببسمه: اقعد يا استاذ فريد انا هشوف القموره هتقول ايه.. ايوه معاكي عايزه ايه؟؟.

-هو انتي مين انا المفروض اتكلم مع استاذ فريد...

كانت مازالت تلتزم ب برودها حتي لا تخرب كل شى وهتفت: ما انا زي استاذ فريد بالظبط.. انا خطيبته يا قلبي..

-اه استاذ فريد مش سنجل؟؟.

-لا يا حوبي مش سنجل.. مرتبط... عقبالك يارب..

ابتسمت الفتاه بتوتر خفي لتهتف وهي تمد النقود ل فريد: الفلوس اللي اتفقنا عليها اهي اتفضل..

اخذ منها النقود ليعدها تحت نظرات الفتاه المعجبه به برغم معرفته انه مرتبط..

حمحمت فريده بحده لتفيق الفتاه مبتسمه بخفوت وابتسمت لها فريده بتكلف..

مد يده بالمفتاح لتاخذه فريده وتسلمه لها هاتفه ببسمه: مبروك يا قمرايه..

كانت الفتاه تشتعل من الغيظ ولكنها ابتسمت بخفوت هاتفه: الله يبارك فيكي..

استدارت لفريد هاتفه: مش يلا ولا ايه..

-اها يلا..

خرجوا وامسك هو بيديها لتظل كما هي فهتف هو ببسمه: شطوره..

-علي ايه مش فاهمه..

-انك مسكتي اعصابك عشان الوعد اللي وعدتيه..

-لولاه لكنت نزلت فوقها ضرب.. ايه اللي هي لاباسه ده وطريقتها دي.. قله ادب..

ضحك بشده: الحمد لله بيتي بعيد عن الورشه لو كان قريب مش بعيد كنت تبيتيني فالشركه..

ألم ثم حب بقلم ملك احمدحيث تعيش القصص. اكتشف الآن