Capitolul VI (Ariadna)

52 4 0
                                    

A venit și ziua cea mare – nunta regală. Orice fată și-ar dori ca acest eveniment unic în viață să se întâmple cât mai repede. Eu nu eram ca toate, nu conta pentru mine în acea perioadă să mă căsătoresc. Cu atât mai mult cu un bărbat care nu îl iubesc. Servitoarele mă pregăteau : îmi aranjau părul, mă ajutau la îmbrăcat rochia, îmi făceau machiajul, eu doar stăteam în mijlocul lor uitându-mă în oglindă.

Rochia mea era cusută special pentru mine de cei mai cunoscuți stiliști din lume. Era din Atals, materialul meu preferat. Decolteul în formă de V, îmi evidenția sânii. Aveam o coroniță de aur cu diamante, iar în picioare purtam o pereche de pantofi Stilleto de aceeași culoare ca rochia.

Mama a intrat la mine în cameră. Le-a făcut un semn servitoarelor care mă aranjau, iar acestea au plecat, făcând înaintea noastră o plecăciune. Era foarte aranjată, doar era regină.

Îmi amintesc cum în copilărie mă încuraja să citesc. Îi sunt recunoscătoare pentru asta.

- Ești pregătită ?, m-a întrebat mama zâmbind. O puteam vedea tristă, era atât de transparentă când venea vorba despre sentimente.

- Da, cred că sunt, am spus eu cu ochii în pământ, de frică că dacă îi ridic voi începe să plâng cu ea împreună. Dacă începeam să plâng sunt sigură că aveam să o implor să nu mă lase să mă căsătoresc cu Jungkook.

- Vei vedea nu e atât de rău. El chiar te iubește.

- De ce crezi asta, mamă ?

Nu a mai avut timp să îmi răspundă, doar mi-a zis:

- Haide, să mergem. Nu vrei ca soțul tău să te aștepte în ziua nunții ?

- Desigur mamă, am spus eu mergând din urma ei.

DependențiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum