Capitolul X (Jungkook)

43 2 0
                                    

După ce am ieșit din cameră, ne-am îndreptat spre camera tronului, unde stătea regele cel mai mult în perioada zilei.

- Înălțimea Ta, dacă ne permiți, eu împreună cu soția mea vom pleca la castelul nostru.

- Sigur Jungkook. Sper să fiți fericiți.

- Eu cred că nu, a mormăit Ariadna în voce așa fel ca să pot auzi doar eu.

- O zi bună, am spus făcând o plecăciune înaintea socrului meu.

Când am ieșit din castel, un Porsche negru, nou-nouț, ne aștepta. Am cumpărat mașina special pentru această ocazie.

Șoferul care ne aștepta afară, când ne-a văzut s-a înclinat respectuos. Fără să spună nimic, ne-a deschis portiera mașinii. Ambii am urcat pe locurile din spate, pe două uși diferite. Înainte să urce în mașină a privit pentru ultima dată casa părintească, locul în care s-a născut și a crescut.

Pe drum spre castelul meu, soția mea m-a întrebat :

- De ce ?

- De ce, ce ? La ce te referi ?

- De ce m-ai luat de acasă ? Cum ai putut fi tu primul ? Ești mai mare decât mine cu 10 ani, noi nu ne potrivim ! Eu nici măcar nu te cunosc.

- Dacă tu nu mă cunoști, asta nu înseamnă, că eu nu te cunosc.

- Ce vrea să însemne asta ? cum adică mă cunoști ? Nimeni din afara regatului nu mă știe.

- Uite, am ajuns, am spus ignorându-i întrebarea.

DependențiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum