3

99 9 4
                                    

Ya şimdi neden oy vermiyonuz valla çok üzülüyorum yorum da yok neyse okunma var en azından birazcık ve gecenki bölüm az bı değişik şeyler yaşadık birazdaha değişik şeyler de yasicaz ne anlatiyom ben ya hadi okuyun

_________________________________________

2 gün sonra

Yoonginin anlatımıyla

2 gündür bu lanet hastanede tedavi görüyordum sebebi ise 2 gün önce yaşadıklarım, herşey tam bitti derken gene aynı şeyleri yaşıyorum şuan doktor kapının önüne arkadaşlarım ile durumumu konuşuyorlardı.

Kapı açıldı, içeriye doktor ve arkadaşlarım girdi.

"Nasılsınız yoongi bey"

Gerçekten nasıl gözüküyorum acaba salak adam.

"Çok iyiyim teşekkürler"

"Bugün yapılan kontrollerde bir sıkıntı göremedik, akşam tekrardan bir kontrol yapılacak sorunsuz geçerse yarın sabah saatlerinde taburcu olabilirsiniz"

"Teşekkürler"

"Hoşçakalın doktor bey" Jin doktoru uğurlarken arkalarından baktım

Jin kapının önünden "ben kantine yiyecek birşeyler almaya gidiyorum birazdan gelicem"

"Yoongi hyung nasılsın"

"Çok iyiyim tae, tae ağlama artık gerçekten iyiyim ben" tae tekrar ağlamaya başlamıştı onu ağlarken gördükçe üzülüyordum çocukluğumdan beri yanımda hep o vardı. Jin ve namjoon ise onlarla lisede tanışmıştık ve bı daha hiç ayrılmamıştık.

Annem öldüğünde ben 5 yaşındaydım babamla tek kalmıştık. Babam bi 2 yıl sonra bi kadın getirdi üvey annem olur kendisi, tae ile o zaman tanışmıştık bı gün üvey annem bana bağırınca bende korkup bilmediğim sokaklara dalmıştım. Bi süre sonra yorulup bir kaldırma oturdum ve dizlerimi kendime çekmiştim 5 dakika sonrasında ise yanımda tae vardı o da benim gibi ağlıyordu ona neden ağladığını sorunca bana "sen ağlıyorsun diye ağlıyorum" demişti. O zamandan beri yanımda hep o vardı.

Üniversite döneminde ise, zaten üniversite dönemindeyiz herkes farklı bölümler seçmişti. Ben hukuk okuyordum, taehyung mühendislik, namjoon edebiyat, Jin de sağlık alanından psikoloji okuyordu anlayacağınız o ki çok farklı kişiliklerdik ama hiç ayrılmamıştık.

"Tae bak ağlama lütfen iyiyim ben sen ağladıkça kendimi kötü hissediyorum"

"Tae hadi dışarı çıkalım ha, hava al azıcık"

"Evet namjoon onu dışarı çıkar"

"Ben geldim-" Jinin eli kapının kulpunda kalmış taenin ağlamasına bağırmaya başlamıştı.

"Tae niye ağlıyorsun , tae bana bak, namjoon tae neden ağlıyor"

Namjoon gözleri ile beni işaret ettiğinde görmemiş gibi yaptım arkadaşlarım benim için çok çabalıyor du ama ben dönüp dolaşıp onları batırıyordum.

"Tae hadi çıkalım" tae ve Jin kapıdan çıktıklarında bende namjoona döndüm.

"Namjoon sende çık biraz uyuyacağım ben"

"Tamam yoongi iyi uykular"

"Teşekkürler " diye mırıldandım.

O da kapıdan çıkıp gittiğinde göz yaşlarım akmaya başladı. Ve yavaş yavaş gözlerim kapandı.

_________________________________________

"Tae hadi bak ağlama lütfen "

"Jin hyung ya o çocuğu bulamazsak"

WAİTER -yoonmin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin