Yoonginin söylediği dil Rusça zaten
bu bölümde öğreneceksiniz yani yoonginin nerden Rusça bildiğini sormayın çünkü Rusça bana çok seksi bir dil geldiği için Rusça diuor normalde İngilizce falann söyleyecekti de neyse hadi okuyun bakem_________________________________________
Jimin'in anlatımıyla
Ensemden soğuk terler akıyordu.
Ne yapacağımı bilmiyordum ona zarar gelmesini istemiyordum ama bir yanım da onu neden bu kadar önemsiyorum diye düşünüyordum.Telefon ekranında ki konuma baktığım da 5 dakika falan kaldığını gördüm ve gaza iyice kökleyip boş caddede ilerledim.
Konum ara sokağı gösteriyordu evin numarası ise 148di telefonumu cebime atıp hızımı düşürerek ara sokaklara dalıp evi aramaya başladım.
Çok geçmeden hedefimde ki evi buldum ve motoru kenara park ettim. Evi inceliyordum tek bir ışık dahi yanmıyordu ve ev dubleks daire olarak inşa edilmişdi .
Bahçe kapısını açarak evin asıl kapısına kadar olan uzun motifli taşların üstünde yürürken bir elim ise cebimde ki çakıdaydı her an herşey olabilirdi.
Kapıya vardığımda kapının Aralık olduğunu gördüm ister istemez biraz korkarak kapıyı iktirdim ve içeri yavaş adımlarla ilerledim. Koridor olduğunu düşündüğüm yerde ilerlerken yolun sonunda sadece küçük bir abajurun aydınlattığı bir oda vardı ve sandalyede oturan bir eleman vardı sanki.
Bir saniye bu yoongi elleri bağlı bir şekilde kafası arkaya düşmüş orda öylece oturuyordu. Salon olduğunu düşündüğüm yerin kapı kısmına iyice sinerek içeride ışığın aydınlattığı kadar biri varmı diye bakıyordum.
Kimsenin görünmediğini görünce hemen yoonginin yanına koştum ve önünde diz çöktüm.
"Yoongi bana bak aç gözlerini"
Arkasına dolanıp ellerini çözdüm ve ellerini avcumun arasına aldım.
"Yoongi ellerini çözdüm ha yoongim bak bana aç gözlerini yoongi"
Gözümden istemsizce yaşlar akmaya başlarken ayağa kalktım ve kafasını dik tutmaya başladım.
"Yoongi ben geldim kurtarıcam seni aç gözlerini lütfen"
Gözlerini aralar gibi oldu ve biraz sonra tamamen gözlerini açarak bana baktı.
"Jimin"
"Yoongi şükürler olsun yoongi hadi gidelim burdan lütfen"
Onu ayağa kaldırırken konuştum ama o ayağa kalkmış ve bir adım dahi atmamışdı.
"Yoongi ne bekliyorsun gidelim hadi-"
"İyi ki doğdun Jimin"
Yoongi bunu demesiyle birden etraf aydınlanmış etrafımda tanıdığım tüm arkadaşlarım belirmişdi.
Tanrım bana sürpriz yapmışlardı şuan mutlulukdan ağlayabilirdim.
"Jimin hadi pastanı üfle"
Yoongi hoseokun elindeki pastayı alıp bana uzatmıştı.
Ne ağzımı aralayıp tek kelime etmiştim ne de mumu üfleyebilmiştim.
Artık saklamak istemediğim göz yaşlarımı serbest bıraktım ama ayaklarım bedenimi zor taşıdığından yere çökmüş ağlıyordum.
"Jimin ağlama Jimin"
"Ay minik bebeğim nasılda duygulandı"
"Jihyo tut şu pastayı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WAİTER -yoonmin-
FanfictionJimin bir restoranda çalışan garsondu yoongi ise tesadüfen oraya giden bir müşteri !!feminen jimin içerir!!