7

34 3 0
                                    

Jimin'in anlatımıyla

"Senin yüzünden bıraktın beni"

"Ya sen de o zaman değişik hareketler yapmasaydın yani alt tarafı jim-"

"Kapa çeneni Jin kapa çeneni tek kelime etme "

"Ya bırak alla alla git burdan git gerizekalı-"

"Lan yeter düzgün durun lütfen canım arkadaşlarım benim geri zekalı gibi kavga etmeyin" hobi bian sert bir şekilde çıkışarak bağırınca Jin ve yoongi kavgayı kesmiş sessizce hobiyi izliyorlardı ama ben yoongiyi izliyordum çünkü çünküsü yok.

Yoongi bir an aklıma bişey gelmiş gibi gözleri parladı ve bana döndü.

"Jimin kedi nerde" diyince gülmeden edemedim tatlı şey bir dakika ne diyom ben be kendine gel Jimin bişey yok.

"Üst katta odaya kilitledim"

"Neden kediyi kilitledin manyak mısın "

"O suçlu ama sen geldiğin için suçu bitti" ona gülümseyip kediyi getirmek için yukarı çıkıyordum ki Jin hyungun sesini duydum.

"Jimin kediyi getirmesen astımın var benim yoongi yukarıda sevsin sana zahmet olmazsa"

"Ah önemli değil tabi yoongi yukarıda sevmek ister misin"

Hızla başını aşağı yukarı sallayıp yanıma koşturdu tanrım çok tatlıydı hayır Jimin hayır öyle bişey yok kendine gel lan .

"Hadi yoongi arkamdan gel " ben merdivenleri çıkarken o da pıtı pıtı arkamdan geliyordu.

Kapının önünde durup ona döndüm.

"Yoongi kedi seni ilk defa göreceği için sana saldırabilir küçük ama saldırgan ve Jungkookun gözünde ki morluğu görüyorsun demi o nu o yaptı "

"Önemi yok bak elime her yerim çizik neden çünkü sen gelmeden önce parkta kedi sevdim "

Ellerine baktım ve harbiden de elinde çizikler vardı.

Ama bir sorun vardı ki bunlar hiç de kedi çizikleri gibi değildi. Sorgulamamak adına sustum.

Kapının kilidini açıp kulpu indirdim kapıyı açar açmaz ilk önce kafamı içeri soktum ama yatağın üzerine çıkmış uyuyordu.

"Yoongi uyuyo bişey olurmu "

"Hayır sorun yok "

Başımı salladım ve içeri girdim.

"Gırgır uyan kalk bak seni sevmeye geldiler"

Gözlerini açıp kırpıştırdı biraz esnedikten sonra yatakta kucağıma çıktı.

"Yoongi yatağa oturabilirsin sorun olmaz"

"Teşekkürler"deyip oturdu. Ben ise gırgıra bakıyordum olurda saldırmaya başlarsa diye.

Ama ikimizin de beklemediği bir şey oldu.

Gırgır kucağımdan kalkıp yoonginin kucağına oturdu ve kendini sevdirmeye başladı ikimizin de ağzı bir karış açık bir şekilde onu izledim.

"Gırgır kimseyi kolay kolay sevmez ama seni çok sevdi yoongi şanslı hissetmelisin"

"Beni çoğu hayvan sever zaten ama kediler çok başka" kediyi severken çok tatlı gözüküyordu ama dur benim kendime gelmem lazım yo sadece yoongi hasta ve ben onun mutluluğu için burdayım.

Jimin,Park Jimin kendine gel.

"Jimin sana bir şey söylemem lazım yani bilmiyorum"

"Evet yoongi dinliyorum "

WAİTER -yoonmin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin