6

36 3 0
                                    

Yorum yok boş yorum da yapsanız yapın yorumsuz olmaz neyse geçin okumaya

_________________________________________

Yoonginin anlatımıyla

"Yoongi şaka mı yapıyorsun"jinin dediği bilmem kaçıncı milyon şeye gözlerimi devirdim.

"Jin siktir git artık yeter" dişlerimin arasından konuştuğumda devam etti.

"Yoongi saçmalama lütfen onunla gidilmez çıkar şunu rezil olucaz"

"Jin gerçekten git hiç şakam yok yapışırım boğazına-"

"Noluyo aloo ne bu tantana "

"Aha bir salakta burda hayır siz kız istemeye gidin bari"

"Jin git buradan artık git"

"Yoongi damatlık giymişsiniz " çok sağol bay bilmiş biz bilmiyoruz zaten.

"Bana kooku istesek olurmu be"

"Bıktım sizden gel lan buraya " Jin taeyi kolundan tutup kapıdan dışarıya fırlattığı gibi bana döndü.

"25 dakikan var yoongi o üstündekileri çıkartıp başka bir şey giymek için "
Kapının anahtarını alıp odadan çıktı ve kapıyı kilitledi.

"Ya Jin hyung yapma valla lütfen hayır ne var kıyafetimde "

"Hay babanızın şarap çanağı yoongi damatlık giymişsiniz damatlık DAMATLIK!"

"tamam giyiyorum bağırma " doğrusunu söylemek gerekirse ürkmüş tüm vahşi insan.

"Evet ne giysem ki şimdi neyse çıkar şu gizli kıyafetleri onları giyelim" kendi kendime konuşurken Jin gene bağırdı.

"Hangi gizli kıyafetler yoongi?"

"Jin ebeni tersten göstericem şimdi ne gizli kıyafetleri acaba yırtık kot pantolon falan"

"Hele yarrama bak hele kapa çeneni gitmeyiz"

"Jin git artık taeyi şey yap"

"25 dakikan var yoongi 25 dakikan var."

"TAE KAPININ ÖNÜNDE DURMAYI KES VE ODANA GEÇIP ADAM AKILLI BIRŞEY GIY!"

"BAĞIRMA ARTIK VAHŞI INSAN!"

"SEN KAPA ÇENENI!"

_________________________________________
Jimin'in anlatımıyla

"Gerizekalı o öyle sürülmez-AAAAAA YA MAL MISIN NESIN NEDEN PASTANIN ÜZERINDE KIM TAEHYUNG YAZIYOR ÇEKIL ŞURADAN!"

"noluyo hobi noluyo gene" elimde süpürge ile mutfağa ilerledim çok bağırıyorlardi nefret geldi.

"Iyi bak jimin napmis bak"

"Ne yapmış- AAAA BEN YAZICAKTIM YOONGI HOŞGELDIN DIYE ÇIK GÖZÜM GÖRMESIN SENI"
Ben yazicaktim o yazmış of.

"Anam çıldıracam ha"

"Ya ne var ya yemesin senin yoongin banane ondan"

"Bak arkadaşım falan demem boğarim-"

"EBENIZIN NIKÂHI SUSUN ARTIK JIMIN SEN ODANA GIT VE ÜSTÜNÜ DEĞIŞTIR JUNGKOOK SENDE GIT ÜSTÜNÜ DEĞIŞTIR PASTA BENDE ŞIMDI SIKTIRIN GIDIN!"

Fazla korkumştum o yüzden dediğini ikiletmeden Jungkookla kol kola mutfaktan çıkıp kendi odama girmiştik.

Hobi üstünü değiştirmişti işlerini halledip.

Sabahtan beri bütün evi o silmişti ben ise bütün evi süpürmüştüm Jungkook ise o da evin dağınıklığıni ve en son olarak pasta yi yapıyordu lakin pastanın üzerine kim taehyung yazana kadar gerçi ve ben de yoongi hoşgeldin yazicaktim ama olsun.

WAİTER -yoonmin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin