Omlouvam se, ze pisi az ted.
Otevřela jsem oči. Ležela jsem v něčem měkém. Podivala jsem se do prava. Ležela jsem na trávě. Byla krásně zelená. Spatřila jsem ženu. Někoho mi připomínala. Vedle ní stalo děvče. Taky jsem ji znala. Přišli blíž. Poznala jsem je. Byla to má sestra a matka.
,, Neboj se, jsme s tebou."Opět jsem otevřela oči, ale tentokrát jsem seděla. Byla jsem oprena o zeď . Vedle mě kdosi stal. Poznala jsem ji. Nejspis jsem omdlela.
,,Tenshi, jsi v poradku? " řekla ustaraně Natari.
,,Jsem. Co se to stalo?"
,,Běžela jsi a nejspíš omdlela. Viděla jsem tě a běžela za tebou." vysvětlila mi.
,, A co ti upiri?"
,,Nevím, dlouho jsem je neviděla."
To je dobře. Natari mi pomohla vztát. Už mi netekla krev z toho, jak jsem upadla. Natari mi podala dýku.
,, Měly bychom jít." řekla a vydaly jsme se.
Byly jsme skoro venku, za branami domu, ale někdo nám zastoupil cestu. Kyuke!!
,, Nech nás jít. Buď to půjde po dobrém nebo po zlém." řekla jsem a stoupnula jsem si před Natari, abych ji mohla chránit vlastním tělem.
,, Tak to půjde po zlém." řekl Kyuke a chytil me za zápěstí.
,,To bolí." pípla jsem.
Olizl mi krk.
,, Jsi sladká." řekl milim hlasem.
Už se chtěl zakousnout, ale objevil se Hitsugi.
,,Nech ji, šéf nás chce vidět." řekl Hitsugi a otočil se.
,,Mám je vzít sebou?" zeptal se a pořád mě držel zápěstí.
Hitsugi kývl a vydal se k budově. Kyuke pustil jedno mé zápěstí a chytl Natariino. Koukly jsme na sebe. To bude dobrý. Jakoby říkala. Jen jsem kyvla a usmála se. Dyky jsme měly u sebe. Jen nevím, jak je Natari získala. No co, hlavně ze je získala. Zavedly nás do sálu kde bylo všech m upiru.
,,Zatím neutikejte, my vám nic neuděláme."
Pak něco poseptal sousednímu upirovy něco, čemu jsem nerozuměla. Potom nás Kyuke odvedl kamsi pryč. Začínalo mi být špatně.
,,Není mi dobře, asi budu zvracet."řekla jsem.
,, Tenshi."řekla Natari.
,,Vydrz!"řekl Kyuke.
Kyvla jsem. Zanedlouho nás dovedl do jakého si pokoje. Ukázal na jiné dveře. Pochopila jsem, že tam je koupelna. Vběhla jsem do ni a začala zvracet.Byly tři hodiny ráno a já pořád trcela v koupelne. Nekdo otevrel dvere, ale ja jsem se neotocila.
,, Promiň Natari jestli jsem tě vzbudila."řekla jsem rychle, protože se mi chtělo znovu zvracet.
,,To bude dobrý." řekl Kyuke.
Nelekla jsem se. Byla jsem až moc unavená. Už jsem tak neblila a tak mě Kyuke odnesl do postele. Nahl se nade mě a opět mi začal olizovat krk.
,,Jednou si tě ochutnam. Dobrou noc." řekl a odešel.
Zanedlouho jsem usnula. Už jsem se tak nebala. Jen mi pořád nejde do hlavy, Co po nás chtějí.Ještě jednou se vám omlouvám, moc moc omlouvám.