Ta bolest je pryč.

145 17 1
                                    

Vzbudila jsem se v pozdním odpoledni. Kyuke ještě pořád ležel vedle mě. Chtěla jsem  vstát, ale on mě strhnul zpátky do postele. Koukla jsem na něj. Byl úplně bledý. 

,,Kyuke." řekla jsem  a dala mu ruku na čelo. 

Horečku neměl. Sakra. Co se mu stalo? Krev.

,,Kdy jsi naposledy pil něčí krev?" 

Kouknul se jinam. Takže to už nějaká ta doba bude. Tak proč nic neřekl. Snad mu může být jasné, že bych mu pomohla. Naznačila jsem mu, aby se ze mě napil, ale odmítnul. Kruci. Ve chvíli mě něco napadlo. Vstala jsem z postele a u dveří mu ještě řekla:  

,,Počkej tu. Když to nepude po dobrém půjde to po zlém." a vyběhla jsem z pokoje.

Vešla jsem do kuchyně. Byl tu Nin 'Niku. Koukla jsem na něj a zamířila ke dřezu. Vzala jsem z něj nůž a zamířila zpět. Nin 'Niku mě ale zastavil.

,,Co s tím chceš dělat." řekl.

,,O to se nestarej." vyškubla jsem se mu.

Ve chvíli jsem se nemohla ani pohnout. Nin 'Niku ke mě přišel a obejmul mě zezadu. Snažila jsem se mu vykroutit, ale místo toho jsem se tím nožem řízla do ruky. Podívala jsem na něj. Jeho oči toužily po mé krvi. Ne jen jeho oči. On sám po ní toužil. Jeho tesáky se začaly přibližovat k mému krku. Kruci. Ve chvíli jsem pocítila bolest. Začala jsem brečet. Strašně to bolelo. Zavřela jsem oči. Najednou to přestalo a já se ocitla v něčí náruči. Otevřela jsem oči. Kyuke!

,,Pojď, jdeme." řekl mi a odvedl mě nahoru do jakého si pokoje.

Byl to nejspíš jeho pokoj. Cosi vzal ze stolu a zakousnul se  do toho.

,,Kyuke?"

,,Hmm?"

,,Jak dlouho jsi něměl lidskou krev." řekla jsem.

Přestal sát. 

,,Chceš snad, abych se z tebe napil?" objevil se přede mnou a přirazil mě ke zdi.

,,Kyuke to bolí."

,,Bojíš se mě, že jo? Bojíš se té bolesti." řekl, ale jeho stisk nepovoloval.

,,Bojím se tě, ale nebojím se toho, že bys mi ublížil." podívala jsem se mu zpříma do očí.

,,Chceš dokázat, že já ti bolest nespůsobím?"

Kývla jsem. Chvíli se na mě díval. Poté se přiblížil k opačné straně mého krku, kde mě neuhryznul Nin 'Niku. Nejdřív to mírně píchlo, ale nebolelo. Bylo to příjemné. Po chvíli přestal a obejmul mě. Oplatila jsem mu obejmutí. Vzal mě do náruče a položil na postel.  Políbil mě na čelo. 

,,Ještě něco musím vyřešit, za chvíli dojdu." řekl a zmizel někde na chodbě.

Uslyšela jsem ho jít po schodech a následně nějaké rány. Rychle jsem vztala a utíkala dolů do kuchyně. Všichni upíři tu stáli a koukaly  na to jak Kyuke mlátí Nin 'Nika. 

,,Kyuke nech toho!" otočil se na mě.

,,Tenshi, měla jsi zůstat v posteli."

Obejmula jsem ho.

,,Nech toho."  řekla jsem.

Vzal mě do náruče a posadil na židli. Odhrnul mi vlasy z krku a olíznul zranění od Nin 'Nika.

,,Nechám toho, ale ty už musíš jít spát, ano." zašeptal mi do ucha.

Kývla jsem. Netušila jsem, že je možné usnout v sedě, ale mě se to ten den povedlo. Však jsem v noci courala po bytě a hledala něco k zakousnutí.


Omlouvám se, že díl dávám až teď, ale neměla jsem příležitost napsat další. Ať se vám díl líbí. :)

Futago (dvojčata)Kde žijí příběhy. Začni objevovat