Браг -9

35 3 0
                                    

В този ден ме накара да се чувствам специален! Беше най великия ден да света!

Предложи ми да излезем за да вечеряме. Съгласих се и към 19:00 излязохме.

Пристигнахме в един много красив ресторант. Казах ти че е много красив а ти ми каза че не може да е по красив от мен! Накара ме да се почувствам специален и те прегърнах. Погледнахме се и се целунахме.

Държахме се за ръце и седнахме на една маса близо до един голям прозорец през който се виждаше почти целия град. През цялото време се държахме за ръцете и се гледахме.

Забелязах че ме гледаше с любов. И аз те гледах с влюбени очи. Много обичам да те гледам и да те докосвам!

Яденето дойде но ти продължаваше да ме гледаш. Не знам дали сервитьора го беше гнус от нас и му беше странно но не ми пукаше! Пък да си гледа работата.

Почнах да ям и ти също. Още се гледахме и се държахме за едната ръка. Остави си вилицата и стана от стола. Видях че леко извади нещо от джоба си. Клекна на едно коляно пред мен.

Когато отвори малка кутия с пръстен и ме попита 'ще се омъжиш ли за мен' се зарадвах много. Не се сдържах и се разплаках от радост. Скочих върху теб и те целунах. Казах ти 'ДА!' и пак те целунах. Прегърна ме силно и ми се усмихна. Всички ни гледаха.

Не знам защо от нищото почнаха да ни ръкопляскат и да ни се радват. Погледнах всички и им се усмихнах. Вдигна ме леко и ми се усмихна. Сложи ми пръстена и ме целуна. Пак се разплаках и се сгуших в теб. Плаках малко по силно и може би всички ме чуваха.

Прегърна ме и ме целуна по главата.

След няколко часа си тръгнахме и през целия път се държахме за ръце и си се усмихвахме. Прибрахме се и легна на дивана. Направи ми знак да легна върху теб и го направих.

Легнах и се сгушихме. Целуна ме и ми хвана ръката върху която ми сложи пръстена. Целуна я и пак ме прегърна. Усмихнах се и усетих как ще заспя скоро.

Заспах и ти след мен.

Караш ме да се чувствам най специалното същество на света!
А аз мен ти си един само един човек който е специален!

Обичам те!♡

_________________________________

Не знам дали края скоро наближава😭 Дано не❤️
Ще кача в скоро време глава с Seungin!💗

Дата: 02.04.2023
Час: 18:54 (Малееее трябва да слизам за вечеря а още не съм се  изкъпала🥲 Оф леле ама аз нали няма да ям🤦🏻‍♀️)
Думи: 440

hyunlix_and_jikook💗
LeEfElIx3344778💗
LeeRyuna0_0💗

Hyunlix - memories Donde viven las historias. Descúbrelo ahora