Am inceput sa vorbim. Intr-o seara era ziua unei bune prietene , iar noi ne-am dus toti in pub sa sarbatorim alaturi de ea.Era 21:00 ora la care eu plecam acasa , dar m-a oprit. Mi-a spus ca vrea sa vorbim! O prietena mi-a spus inainte ca el vrea sa ne impacam dar , refuzam sa cred deoarece era ciudat , ne impacam , ne certam si iar ne impacam. Am decis sa stau. Am inceput sa povestim despre noi. Era ametit , fie foarte ametit tocmai pentru motivul acesta am incercat sa evit conversatia cu el. Dar asa era inevitabil. Am inceput sa vorbim despre sentimente , ce sentimente mai avem unul pentru celalalt. Raspunsul meu era clar. Il iubeam , il iubeam din ce in ce mai tare , in fiecare zi dorinta de a fi al meu era din ce in ce mai mare , dorinta de a-l saruta si de a-l pastra langa mine , dar nu eram sigura pe sentimentele lui. Mi-a spus ca pentru el e destul de simplu , in timpul saptamanii nu ne vedem deci e okay , dar cand iesim toate sentimentele lui o iau razna. Ma simteam atat de bine ca nu ii sunt indiferenta , si ca totusi inca insemn ceva pentru el , iar modul in care mi-a spus toate aceste vorbe a fost atat de asdfghjkl ! A spus ca meritam o sansa , iar eu credeam ca ar fi frumos sa ma opresc sa il caut cu privirea mereu , sa ii verific w@ , si sa vad ce persoane au primit like de la el , dar in mod principal nu mai puteam astepta imi venea sa sar pe el sa il sarut sa il musc , sa stiu ca imi apartine , sa stiu ca din toate fetele care il plac , el , m-a ales pe mine , m-a lasat pe mine sa ii demonstrez cat il iubesc. Asa ca pe 23.01.2015 ora 22:39 ne-am acordat marea sansa. Hmm totul s-a schimbat cand o copila disperata , dupa el evident , a intervenit in relatia noastra. Il suna , ii spunea ca il iubeste , ca nu poate traii fara el , stai frate ai trait cu el sa spui ca nu poti sa traiesti fara el ? El spunea ca nu ii pasa , ca nu il intereseaza persoana ei , ca ii raspunde doar din politete. Sunt o fata geloasa , da foarte geloasa as fi in stare sa fac orice pentru ceea ce iubesc iar el era ceea ce iubeam , si iubesc ! Imi faceam sute de scenarii in minte cum poate el sa ma lase pentru ea , cum poate sa ma insele , cum pot eu sa scap de ea , dar mi-a spus sa am incredere asa ca , asta am facut ! A venit valentines' day 14 februarie , eu cu inca 2 prietene am zis sa iesim in pub cu prietenii nostrii. Ceea ce noi nu stiam era ca ei erau acolo si au pregatit o masa draguta cu petale de trandafiri , lumanari , vin , atat de draguu! Nu ne asteptam la asta ! Ce m-a facut sa ma simt putin rau era ca si disperata era acolo. In alta camera dar era acolo. G s-a ametit si a iesit afara. Cand am iesit si eu el se certa cu ea cu fata care era disperata dupa el , si mi-am dovedit ca era si invers , se certau nu stiam motivul asa ca am decis sa plec acasa, ma simteam in plus. Nu l-a interesat a plecat cu verisorul lui pana la prietena lui acasa cu pretextul ca a uitat ceva sa ii dea , m-a mintit pe fata , defapt s-a dus la tipa aceea acasa si s-a si sarutat cu ea , iar in pub a facut asta fara ca eu sa simt , credeam ca il cunosc , dar pur si simplu m-am inselat , la fel cum m-a inelat el pe mine , m-a sunat sa ma intorc , chiar cand el aproape ajunse in pub de la ea...dar eu eram deja pe drum , o prietena m-a sunat si mi-a spus sa ma intorc si sa il las in pace! Eram nervoasa , suparata , nu vroiam sa il mai vad , iar el fara nerusinare , m-a intrebat daca sunt suparata , dar nu am avut puterea sa ii spun in fata tot ce simteam , sunt genul care in fata tace , pentru ca nu pot ceva ma opreste si nu stiu ce , nu imi gasesc cuvintele , dar cand vorbim in scris e diferit , nu il privesc in ochi , nu il simt ! E mai usor. Evident relatia nu a mai tinut nu ma puteam impaca cu ideea ca m-a inselat , desi nu era ceva nou.