Începutul

55 2 2
                                    

Început de vară plictiseală , monotonie , nimic special , nimeni special pentru mine. VARA a inceput să își facă simțită prezența...ieșiri , gratare cu gasca , totul devenise mai ok.
Într-o seară un prieten a venit cu verișorul lui , insuportabil , din punctul tuturor de vedere , ironii peste ironii , gesturi si talente. A inceput sa iese tot mai des cu noi , pot spune zilnic , si mereu aceleasi gesturi , speram ca totusi acel baiat nu e tocmai cum se arata si a starnit in mine dorinta de a-l cunosaste mai bine! Asta am si facut am inceput sa vorbim , sa aflu mai multe , si s-a dovedit ca are amintirile lui care il fac sa se comporte asa , totusi asta nu este o scuza valabila. Vroiam sa aflu mult mai multe dar el era o persoana secretoasa , deoarece ii era frica sa aiva incredere. Timpul a trecut si am inceput sa devenim amici sa povestim sa incep sa il cunosc...SUFEREA a iubit si a fost dezamagit nu puteam sa il inteleg deoarece pana atunci nu am iubit niciodata!!!
A avut o iubita care era soarele pentru el ar fi facut orice sa o tina langa el si sa o iubeasca sincer si adevarat. Ea era o persoana aroganta si cel mai urat, mincinoasa ce poate fi mai urat de atat ? Il inselase si el o iubea nebuneste aveau 9 luni de relatie destul de mult pentru o fata care nu merita sa fie iubita , prietenii au facut tot posibilul sa il faca pe el sa inteleaga ce fel de persoana e ...dar el o iubea , o iubea nebuneste si asta era singurul lucru care conta pentru EL, iar ea ii risipea iubirea. Totul a iesit la suprafata a deschis ochii , dar era tarziu...a ramas doar cu iubirea risipita si cu frica de a mai iubii. Am ascultat toate astea si am vazut in el un baiat cu totul si cu totul diferit , față de cum era el defapt , inca suferea...
Fara sa imi dau seama am devenit foarte buni prieteni.Era un prieten deosebit aveam de unde primii sfaturi , era trecut prin multe.Totul s-a complicat cand m-am indragosti de baiatul care era el defapt!

iubești și suferi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum