Nu pot iubii pe altcineva

55 2 2
                                    

Timpul a trecut incet iar gandul meu mereu era la el doar la el ! Eram obsedata zilnic stiam unde e ce face , si care e ultimul contact de la w@ . Eram cu totul si cu totul indragostita ! Si nu imi trecea...S-au despartit eram atat de fericita , dar s-a cuplat cu alta la un timp scurt...Parerea mea a inceput sa se schimbe radical in legatura cu el, dar tot il iubeam ! A fost o adevarata harababura !S-a impacat cu ea si a mai distrus o inima . A venit balul bobocilor la care am participat cu colegul meu nebun. Aveam emotii pentru ca imi era frica sa nu ma fac de ras. A inceput balul , prima proba prezentarea noastra , am facut 2 pasi in fata timida sa ma descriu , dar am ramas blocata el era cu prietena , era atat de penibil pentru mine , ea se uita la mine cu ura asteptand sa dau gres , dar am aratat ca sunt puternica si am iesit miss boboc asta doar pentru ca asteptam felicitarile lui , care nu au venit , si am simtit ca am luptat degeaba ! Am luat decizia sa dau altei persoane iubirea care a refuzat-o el. NU mi-a fost usor dar asta am facut era un baiat sincer protector si atat de dragut , era perfect , poate prea perfect pentru mine , nu ne certam , iar atunci am realizat ca imi era dor de certurile cu el si de impacari care erau mereu asa dulci! Am facut o mini petrecere cu gasca la care evident era si el , am avut parte de un moment ciudat am ramas doar noi afara , era seara , la cativa pasi de cabana era un lac , ce poate fi mai ispititor ? Am avut o conversatie ca intre amici , dar amabdoi am avut un moment de slabiciune si ne-am sarutat , apoi totul era ca inainte nimic nu s-a intamplat. Era urat eu aveam prieten si el era in aceeasi situatie , nu mi s-a parut corect nici fata de mine si nici fata de iubitul meu asa ca am luat hotararea sa ma despart si sa ii spun si motivul pentru ca el nu merita toate astea...eram cu unul de mana si cu altul in suflet ! Eram singura o aveam doar pe Lorena care imi era alaturi , ii spuneam mereu ca am trecut peste dar ma cunostea prea bine , si mereu eram cu ochii inlacrimati , a fost persoana care nu m-a lasat sa ma mint ca l-am uitat , dorea sa accept ce se intampla desi era greu , ma intelegea , ma intelegea perfect pot spune pentru ca si ea suferea , dar suferea in tacere , un baiat a pus-o pe jar , un baiat care ubla din floare in floare , dar seduce doar florile ofilite , un baiat care are textele la el , care te face sa suferi iar el se hraneste cu asta , dar si-a ales prost persoana , Lorena e tare mult mai tare decat mine , si nu se lasa calcata in picioare , nu de el , dar eu nu puteam proceda la fel ! Am ajuns sa fim amandoi singuri gandul ca nu e intr-o relatie ma linistea , imi faceam din nou sperante, dar nu stiam cum sa ma bag in seama , dar a venit de la sine am inceput sa vorbim iarasi.

iubești și suferi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum