"İrem'in ölümüne sebep olanlar şimdi bizimle kukla gibi oynuyordu. Bizse onların isteğini yapmaktan başka bir şey yapmıyorduk. Yani onlara boyun eğiyorduk."
3 Kasım 2017
"Benim yüzümden oldu . Benim yüzümden oldu."
"Hayır, Beril senin suçun değildi."
"Benim suçum. O siktiğimin merakı olmasaydı İrem şuan yanımızda olurdu." Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Bir an olsun ne hıçkırıklarım ne de ağlamam dinmiyordu. Ben İrem'i düşünüp ağlarken kapı çaldı. Ben bakarım dedi Yeşim.
"O elindeki ne?" diye sordu Görkem.
"Bilmiyorum. Kapının önünde buldum." Yeşim kutuyu açtı. İçinden bir not ve fotoğraf çıktı. Bu kutu çok tanıdıktı. Hatırladım deyiverdim bir anda. Görkem'in de Yeşim'in de bakışları bana döndü.
"Neyi hatırladın bitanem?" dedi Görkem.
"Ben bu kutunun benzerini 2 gün önce okuldaki dolabımda bulmuştum." Onlara anlatmadığım için çok kızacaklarını biliyordum ama gene de söylememeyi tercih ettim.
"NEE!!! NASIL, NE ZAMAN, BİZE NİYE SÖYLEMEDİN?" Görkem her zaman ki gibi sorular yağdırmaya başladı. Yeşimse meraklı gözlerle beni izleyip bir şeyler söylememi bekliyordu.
"..." Boşluk... Hiç birşey söyleyemedim.
"Tamam Görkem gitme Beril'in üstüne" dedikten sonra Yeşim ona minnet edercesine baktım. Çoğu durumdaki kurtarıcımdı.
"Tamam o zaman hadi kutuyu açalım. Bunu sonra konuşuruz." Dedi Görkem ikimizde başımızı salladık. Kutuyu Yeşim'den alıp hemen açtım. Notu alıp okumaya başladım.
"Ben gökyüzünü tutamam , hayalleri çalanlar var..."
Bir Görkem'e bir Yesim'e bakıyordum. Onlarda bir birbirlerine bir de bana bakıyorlardı. Hiç birimiz ne olduğunu anlamamıştık. Notu bırakıp fotoğrafı aldım. Fotoğrafı görür görmez gözümden yaşlar gelmeye başlamıştı. İrem'in vurulduğu an çekilmiş bir fotoğrafıydı bu.
🍀🍀🍀
"Beril kimi arıyorsun?"
"Burak'ı"
"Onu arayıp ne yapacaksın ki?"
"Onlarda bu işin içinde bilmeleri gerekiyor olanları."
"Haklısın."
"Burak Ekinleri de alıp benim evime gelir misin?"
"Neden Beril? Sesin kötü geliyor iyi misin?"
"Gelince anlatacağım gelin hadi."
"Tamam."
🍀🍀🍀
"Gelin gelin bizde sizi beliyorduk."
"Ne oluyor Beril?"
"İçeri geçin " onlar içeri girdikten sonra kutuyu Burak'a verdim.
"Bu ne?"
" Aç." Burak dediğimi yapıp kutuyu açtı. Rüzgar ve Ekin Burak'a biraz daha yaklaştılar. Rüzgar fotoğrafı görür görmez eline aldı.
"Bu ne lan?"
"Orospu herif kim oluyor da İrem'in fotoğrafını çekip gönderiyor bu piç kurusu" Rüzgar gene küfürler yağdırmaya başlamıştı. Sinirlenmekte haklı bende görünce sinirlendim. İrem benim çok yakın bir arkadaşımdı. Ama Rüzgarla durumları biraz farklıydı. İrem o gün kafede Rüzgar'ı görünce hoşlanmış. Rüzgar'da sahnedeyken onu görmüş ve o da ondan etkilenmiş. Bundan öncede Tumblr' dan konuşmuşlar. Rüzgar bunu çok sonradan fark etti. Ama İrem hiç öğrenemedi. Belki İrem şuan yaşasaydı güzel bir ilişkileri olabilirdi. Ben bunları düşünüp bir yandan ağlarken Burak çoktan notu açıp okumuş ve küfürler yağdırıyordu.