Umarım ilk bölümü beğenirsiniz. Küfür ve +18 şeyler var !!!!!
"Yıllar sonra o tanıdık kokunun bana ihanet ettireceğini nereden bilebilirdim"
10 Mayıs 2023
" Hoşgeldin" dedim Emre'ye.
"Hoşbuldum" dedi ve içeri geçti.
"Bugün babamların yanına uğradım. Düğünle ilgili detayları konuşmak için bizi bekliyor"
"Tamam. Ne zaman gideriz?"
" Bence bugün gidebiliriz. Ne dersin?"
" Olur." Dedim. Biraz daha oturduktan sonra hazırlanıp Emre'nin ailesinin yanına gittik. Sonra da eve döndük. Bu gece benimle kalmak istediğini söyledi bende kabul ettim. Her gece olan düşüncelerim geldi aklıma. Emre benim akademiden arkadaşım onunla neden nişanlandığımı bilmiyorum. Bir şekilde devam ettiriyoruz işte. Ama benim asıl aklımı kurcalayan düşünce bu değil. O korkunç gecenin üzerinden 6 sene geçti. Ama ben hala o geceyi atlatamadım. Ben çok yakın bir dostumu kaybettim ama ona bunu yapanlara hiçbir şey olmadı. O şarkı söyleyen grupla bu işin içinde yalnız kaldık. Her gece bunu düşünüyorum oraya gitmeseydik benim o aptal merakım olmasaydı belki de İrem şuan hayatta olacaktı. Yanımda eski günlerde ki gibi çok eğlenecektik. Ama yapacak birşey yok ne yaparsam yapayım İrem geri dönmeyecek bunu çok iyi biliyorum. Bu düşüncelerle uykuya daldım. Sabah erken kalktım. O olaydan sonra doğru düzgün uyuyamıyorum. Çöpü çıkarmak için kapıyı açtım ve bir kutu gördüm. Yoksa eski günlere geri mi dönüyoruz? Kutuyu aldıp içeri girdim. Kutuyu açtığımda içinde bir not gördüm. Onun altında da bir flaş notu açtım.
" Sizi o gördüklerinizden sonra rahat bırakacağımı mı sandınız? Öyleyse beni bunca sene hiç tanıyamamışsınız. Herşey yeniden başlıyor. Tekrar bir ekip olmaya hazır olun."Kanım çekilmişti. Bilgisayarı açıp flaşı taktım.
İrem'in öldüğü günkü görüntüler vardı. Görüntüleri tekrar tekrar izledim. Öylece ekrana bakmak dışında hiç birşey yapamıyordum. Yeşim'i aradım aynısından ona da gelmişti. Görkem'e de anladım ki herkese gönderilmiş. Herşey yeniden başlayacak ama sonra ne olacak? Tekrardan bir kayıp verecekmiyiz? Eğer öyleyse bunu kaldıramam. Hiç birimiz kaldıramayız.
🍀🍀🍀Arayıp şirketten çağırılınca şirkete gittim . İşlerimi hallettim. Biraz kafa dağıtmak için her zaman gittiğim sahil kenarındaki yere gittim. Orada sahibini çok sevdiğim küçük bir dükkan vardı. Oraya girdim. Her zamanki gibi kahve kokusu yoktu. Onun yanında tanıdık bir parfüm kokusu da vardı. Karşımda arkası dönük bir adam vardı. Dükkanda ondan başka kimse olmadığı için kokunun ondan geldiğini anladım. Ben bunları düşünürken bana doğru döndü. Bu oydu... Gitar çalan çocuk. Beni görünce şaşırdı. Mal gibi çocuğa bakıyorum dakikalardır. En sonunda yanıma geldi. O an dükkan sahibi de geldi. Elinde iki tane kahve vardı. İkimize de uzattı.
" Nasılsın Beril?"
"İyiyim sen nasılsın Burak?"
" Bende iyiyim baya uzun zaman oldu görüşmeyeli." Haklıydı. O olaydan sonra hiç konuşmamıştık. Zaten o da yurtdışına gitmişti. Normalde sormayacaktım ama dayanamadım.
" Sana da geldi mi o kottan?"
"Evet , geldi ."
" Her şey eski haline mi dönecek?"
"Bilmem"
"Neden geldin?" Diye soruverdim birden
"Bir iş için "
" Peki. Kalıcı değilsin yani?"
"Evet."
"Eğer istersen başka bir yere gidip sakince bu notu ve gelen flaşı konuşalım ve ne yapacağımızı düşünelim olur mu?" Dedim. Nedenini bilmiyorum onunla zaman geçirmeyi gerçekten özlemiştim.
"Olur."
🍀🍀🍀
Benim evime geldik. Biraz sohbet ettikten sonra flaşı ve notu getirdim. Bu sefer gerçekten dikkatli olup daha fazla kişinin ölmemesini sağlamalıydık. Bu da gönderdiği nottaki şarkılarla bize neyi anlattığını anlamamız demekti.
" E tamam o zaman bu konuyla ilgili daha detaylı konuşuruz diğerleriyle de."
" Tamam ben yarın Görkemle Yeşim'e anlatırım."
"Tamam ben gidiyorum o zaman"
"Tamam iyi geceler."
"İyi geceler." Kapıya doğru giderken onu durdurdum ve dudaklarına yapıştım. Kulağıma fısıldadı.
" Seni çok özledim..." Onu gerçekten çok özlemiştim. İkimizde aynı şeyleri düşündüğümüze göre bence hiçbir sorun yok diye düşünüp onu odama çıkardım.
🍀🍀🍀Gözlerimi açtığımda hava çoktan aydınlanmıştı. Boynumda Burak'ın ılık nefesini hissediyordum. Yavaşça yüzümü ona doğru döndüm. Her zaman ki gibi masumca uyuyordu. Biraz onu izledim ve dün geceyi düşündüm. Emre'ye ihanet etmiştim. Sevmiyordum ama böyle bir şeyi de hak etmemişti. Ben gene yoğun düşüncelerime dalmışken Burak'ın uyandığını bile fark etmedim. Öylece durmuş beni izleyip gülümsüyordu.
"Günaydın!"
"Günaydın!"
Biraz öylece birbirimize baktık. Sonra da kalktık Burak gitti bende şirkete gittim.
🍀🍀🍀
Şirkete girer girmez Emre'yi gördüm. Onu gördüğüm iyi olmuştu onunla ciddi anlamda konuşmam gerekiyordu. Emre telaşla bana doğru koşuyordu.
"Nerdesin sen? Kaç kere aradım niye açmadın?"
"Geldim işte abartma."
"Ne demek abartma? Bunca saattir sana ulaşamıyorum ne kadar merak ettim biliyor musun?"
"Etmeseydin ben mi sana beni merak et dedim."
"Bu ne demek şimdi?"
" Diyorum ki ne yaptığım seni ilgilendirmez."
" Sana noldu böyle ?"
"Off hepte bir soru çıldırtma lan adamı "
" Sen gerçekten kendinde değilsin Beril benim tanıdığım kişi değilsin."
" Sen beni gerçekten hiç tanıyamadın ki Emre. Bide senden ayrılıyorum."
"Ne anlamadım?"
" Nesini anlamadın kit beyinli herif SEN-DEN AY-RI-LI-YOR-UM bu kadar basit."
" Ne demek ayrılıyorum? Düğünümüze bir hafta kaldı farkında mısın? Her şey hazır böyle bitiremezsin."
"Farkındayım. Öyle de bir bitiririm ki sana ne lan istemiyorum seninle evlenmek göt lalesi." Yazık lan çocuğa ağzını bile açamıyor.
"Hadi gitsene artık ne bekliyorsun bitti işte ayrıldık Emre." Vallahi çocuk gitti. Yazık mal mal bakıyor. Tuttum kolundan attım dışarı.
GÖRKEM ARANIYOR
"Alo napıyorsun bebeğim?"
" Yatıyorum sen napıyorsun gece kuşum?"
"Bende nolsun insanlara ağızlarının payını veriyorum. "
"AA noldu kız gene "
" Emre'den ayrıldım az önce yazık çocuk mal mal baktı bunun gideceği yok dedim tuttum kolundan attım kapıya valla "
"Offd çok iyi yapmışsın ellerine sağlık kraliçem"
"Şimdi ben sana her şeyi anlatayım "
"Daha anlatmadın mı çabuk anlat" dün olanlardan başlayıp hepsini anlattım.
"LANNN NEEĞĞ!!"
"OHAAA"
"YAKIŞIR ENİŞTEME " Görkem sürekli bu tepkileri veriyor.
"Öyle işte "
"Kızım bir gecede neler yaşamışsın. Demek sonunda eski aşıklar kavuşuyor ovvv." Kızardım resmen böyle demesinden.
"Hadi kız kapat geliyorum yanına çıktım şimdi evden."
" He tamam gel hadi." Telefonu kapattık sanki biri bizi dinliyormuş gibi kapatır kapatmaz kapı çaldı. Görkem olamaz o asla kapıyı çalmaz direk içeri dalar.
"Buyrun" kapı açıldı içeri giren kişiyi görünce sinirlerimi tepeme çıktı gene. Onun burada ne işi vardı? Bunca yıl sonra neden gelmişti? Beni özleyecek hali yok ya .