Üniversiteden yeni mezun olmuştu Kate. Zor da olsa bitirmişti üniversiteyi. Bir an önce çalışmaya başlamak zorundaydı. Ailesiyle ilişkisini birkaç sene önce kesmişti. Geçimini yatmak suretiyle elde ettiği birkaç iş adamından aldığı bursla, onlyfans tiktok gibi sosyal medya hesaplarıyla sağlıyordu. İyi para kazanıyordu sosyal medyadan. Ancak yaşı büyüdükçe, vücudu yaşlanmaya başladıkça bu paraları kazanamayacağının farkındaydı. O nedenle iş sahibi olmalıydı. İşten kalan vaktinde sosyal medyada aktif olmaya devam etmeyi planlıyordu.
Yönetici asistanlığı okumuştu. Bu nedenle bir şirket yöneticisinin özel asistanı olmak istiyordu. İnternette görmüş olduğu birkaç ilana başvurmuştu. Dün de firmalardan biri dönüp iş görüşmesine davet etmişti. Büyük bir firmaydı o yüzden bu işi almak istiyordu. Özgeçmişi yeterli gelmezse dişiliğini konuşturmayı planlıyordu. O nedenle iş görüşmesini yapacağı kişinin bir erkek veya lezbiyen olmasını umuyordu.
Saten ip askılı krem rengi bluzunu giydi. Derin dekoltesi olmasına rağmen sütyen giymediği için sadece göğüs oluğu gözüküyor, meme uçları ise saten bluzun altından dimdik belli oluyordu. Altına giydiği siyah dantel tangasının üzerine poposunun hemen altında biten siyah kumaş etek giymişti. Bluzunun üstüne boyu eteğinin altında biten siyah blazer ceket, Ayağına siyah stilettolarını giymişti. Dümdüz yaptığı kumral saçlarını açık bırakmış, eyeliner ve rimel ile mavi gözlerini belirginleştirmiş, dolgun dudaklarını bordo rujla daha da ön plana çıkarmıştı. Kendini ayna karşısında alıcı gözle süzmüş, bordo rujunu çantasına atmadan önce aynaya bu işi alacağım yazıp evden çıkmıştı.