Şirketten çıkan Kate doğruca eve gitti. Stilettolarını kapının kenarına fırlattı. Üstündeki ceketi de koltuğa atıp doğruca banyoya gitti. Küveti sıcak suyla doldurmaya başladı. İçine aromatik yağlardan damlattı. Yağın cezbedici ve rahatlatıcı kokuları banyoyu doldurmaya başlamıştı bile. Mutfaga gidip kendine bir kadeh aldı. İçine çok sevdiği Rose şarabından doldurup tekrar banyoya gitti. Üstündekilerden bir çırpıda kurtulan Kate küvete girdi. Yağların kokusu, suyun sıcaklığı ve içtiği şarabın etkisiyle vücudu gevşemişti. İyi geçen görüşmenin keyfini çıkarıyordu.
Kapının anahtarla açıldığını duydu. Yalnız yaşıyordu Kate. Ancak birkaç arkadaşında evinin anahtarı vardı.
Gelen Samdi. Katein en yakın arkadaşı. Kapının yanında duran stilettoları görünce seslenmişti
-Katy evde misin?
-Banyodayım Sammy
Sammy banyoya doğru ilerledi. Açık kapıya dayanıp konuşmaya başladı
-Eee anlat bakalım nasıl geçti görüşmen
-İlk görüşme İk ileydi ve bence güzel geçti, bu da onun keyfi
-Yattın dimi, diye sordu gülerek Sam.
-Bebeğim bu vücuda hiçbir erkek karşı koyamıyor ben ne yapayım, diye cevap verdi Kate.
-Haklısın Katy, ben de dayanamıyorum, diye karşılık veren Sam soyunmaya başladı.
Sam ve Kate 13 yaşından beri arkadaştılar. İlk cinsel deneyimlerini birbirleriyle yaşamışlardı. Hiçbir zaman sevgili olmadılar, her zaman çok yakın arkadaş oldular. Zaman zaman sex yaparlardı. Bugün de onlardan biri olacaktı anlaşılan.
Sam soyunup küvete girdi. Kate hemen Samin kucağındaki yerini aldı. Öpüşmeye başlayan çiftin elleri sanki ilk kez sevişeceklermiş gibi birbirlerinin vücutlarını keşfe çıkmıştı. Kate Samin göğüs kaslarını, sırt kaslarını okşarken, Sam Katein göğüslerini ve poposunu okşuyordu. Kate kadınlığında hissettiği sertliği eliyle tutup üstüne oturdu. Tek hamlede dibine kadar girmişti içine. Sam kadının poposundan ona destek olarak onun kucağında zıplamasına yardımcı oluyordu. Kadının inlemelerini rahatça duyabilmek için dudaklarından ayrılıp boynuna gerdanına yöneldi.
Sam Katei kucağından kaldırıp arkasını döndürdü. Kate kollarını küvetin diğer tarafına dayayarak Samin önünde domalma pozisyonunda duruyordu. Sam, bir elinin baş parmağıyla kızın popo deliğini okşarken diğer elinin üç parmağını birden kızın içine sokmuş sertçe git gel yapıyordu. Erkekliğini ucuna kızın popo deliğini girişine dayadı. Yavaş hareketlerle kendini kızın içine itmeye başladı. Hem vajinasındaki parmakların hareketi hem de poposundaki erkekliğin hareketiyle Kate son noktaya gelmek üzereydi. Samin "Benim için gel güzelim" cümlesinden sonra önce Kate sonra Sam ikisi de boşaldılar
Öpüşmek ve anal sex Sam e özgüydü. Birkaç defa sex yaptığı biriyle en sonunda öpüşürdü. Ancak anal sex tamamen Same aitti. Bugüne kadar sayısını bilmediği kadar çok insanla sevişmiş olmasına rağmen Samden başka kimse ile anal sex yapmamıştı.
Rahatlayan Kate, Samin kucağına oturmuş kadehinden bir yudum almıştı. Kadehi Samin ağzına yaklaştırır onunda bir yudum almasını sağlamıştı. Su soğuyana kadar Kate Sam kucağında oturdu. Sam bir kolunu Kate sarmış, diğer eliyle de göğüs ucuyla oynuyor, sıkıştırıyordu. Su soğuyunca ikili banyodan çıkıp kurulandı. Sam havluyu beline bağlayıp içeri geçmişti. Kate de havluyu göğsünden bağlayıp saçlarını hızlıca kurutup Samin yanına geçti.