7

6.1K 18 0
                                    

İkili bir süre işle ilgili konuştular. Sonra Kate üstündeki ceketi çıkarttı. Eduardo korsenin üzerinden taşan göğüslerden kendini alamamıştı. Genç kadının geldiğinden beri sergilediği bacaklarından, dolgun göğüslerinden, kızdan buram buram yayılan sex aurasından dolayı çok tahrik olmuştu.
Eduardo gözlerini kızın göğüslerinden zorlukla çekip boğazını temizledi.
- Dönem dönem bazen işten dolayı bazen de arkadaş grubumla dinlenme için şehir dışına bazen de yurtdışına çıkarım. Bu zamanlarda asistanımın yanımda olması gerek. Senin için sakınca var mı?
- Özel asistanınız olarak sizi mutlu etmek benim görevim. Siz nerede isterseniz orada olurum.
Kate bunu söyledikten sonra ayağa kalkıp adama doğru ilerlemeye başladı. Kadının hareketine şaşıran adam kendisine doğru gelince heyecanlanmaya başladı. Kate adamın koltuğunun arkasına geçerek ellerini omuzlarına koydu ve masaj yapmaya başladı. Ellerini omuzlarından adamın göğsüne doğru kaydırarak kulağına yaklaştı. Dudaklarını adamın kulağına değdirerek "sizi mutlu ve tatmin etmek benim görevim" dedi. Sonrasında adamın önüne geçerek yüzü adama dönük olacak şekilde masanın üstüne oturdu. Kızın hareketlerinden cesaret alan adam bacaklarını okşamaya başladı. Kız bacaklarını aralayınca adamın eli yukarı doğru çıkmaya başladı. Dudaklarını kızın bacağına değdiren adam elinin geçtiği yerleri usul usul öpmeye, arada dil darbeleri bırakmaya başladı. Eli kadınlığına gelince altındaki tül parçasını kenara sıyırıp bir parmağını içine soktu. Bu arada ıslak öpücükleri de iç bacağından yavaş yavaş kadınlığına yaklaşmıştı. Adamın üç parmağı içindeyken bir de dil darbeleri eklenmişti. Parmaklarıyla kızı becerirken aynı zamanda yalıyordu. Bir süre sonra tüm parmaklarını çekip sadece bir parmağını soktuğunda kız hayalkırıklığı yaşayacakken parmağın yanında içine giren dille zevkin doruklarına çıkıyordu. Adamın kafasını kendine bastırırken kalçasını aşağı yukarı yapıp adamın ağzına çarpıyordu. Gelmeye başlayacağını anlayınca adama "içime gir" demişti ancak adam kendini çekmemişti. Bir süre sonra titreye titreye adamın ağzına boşalmıştı. Adam tüm sıvısını yalayıp kafasını kaldırdığında dudakları, çenesi kızın sıvısıyla parlıyordu. Bunu gören kız adamın dudaklarına yapışıp adama bulaşan kendi sıvısını yalayarak temizledi. Öpüşmeme kuralını yok sayması gerekiyordu, çünkü bu adamla sürekli sex yapacağını düşünüyordu. Öpüşme sırasında adam kızın büstiyerini aşağı çekip göğüslerini açıkta bıraktı. Açlıkla kızın göğüslerine saldıran adam bir göğsünü emiyor, öpüyor, ısırıyordu. Diğer göğsünü de hamur gibi yoğuruyor, ucunu parmaklarıyla eziyordu. Boşta kalan eli ise hemen kadınlığına gidip 3 parmağı ile kızı beceriyordu. Birden ayağa kalkıp pantolonunu indirdi ve kızın içine girdi. Dakikalarca birbirlerine çarpan vücutların sesi ve inlemeler doldurdu odayı. Bir süre sonra da ikili aynı anda boşaldılar.

Asistan (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin