2

9.3K 26 1
                                    

Şirketin önüne geldiği zaman durup yüksek binaya baktı. Heyecanlanmıştı. Derin bir nefes alıp içeriye girdi. Kapıdaki güvenliklerin onu gözleriyle soyduğunun farkındaydı, güzel bir gülümseme gönderdi onlara. İçeri girdiğinde direkt danışmaya ilerledi. Adını söyleyip iş görüşmesi için geldiğini belirtti. Danışmadaki kadın telefonla görüştükten sonra 5.kat olan İK katına çıkıp Daniel Rogers ile görüşeceğini söyledi. Erkek ismi duyduğu için mutlu olmuştu Kate. Kadına teşekkür edip asansöre yöneldi. Asansör 5.katta durduğunda Kate kendinden emin bir şekilde öndeki sekreteryaya doğru ilerledi. Daniel Rogers ile görüşmesi olduğunu söyledi. Asansörden indiğinden beri kendisini süzen kadın onu toplantı odasına yönlendirip kapıyı kapatıp odadan çıktı. Bir süre sonra 28-30 yaşlarında hoş bir erkek içeri girdi. Kapıyı kapatıp yanına gelene kadar Kate i baştan aşağı birkaç kez süzmüştü. Klasik birkaç iş görüşmesi soruları sormuş, Kate de rahatlıkla cevaplamıştı.
-Neden seni seçmeliyiz?
-Cünkü ilk önceliğim her zaman patronumu mutlu ve tatmin etmek, her yönden
-Her yönden derken neden bahsediyorsunuz?
-Bence gayet anladınız. Hatta bana patron ile görüşme ayarlamanız karşılığında neden bahsettiğimi size uygulamalı gösterebilirim.
-Rüşvet mi teklif ediyorsun?
-Hayır, istediğimi alabilmek için tüm kartlarımı açık oynuyorum diyelim bu duruma.
-Ne zaman peki?
-Şimdi, şu anda. Müsait bir yer biliyorsanız hemen gösterebilirim.
-Bu odadan çıkıp sekretere görünmeden sağdaki koridordan devam et. Koridorun sonunda arşiv odası var oraya git. Ben sekreteri oyalarken hemen harekete geç.
Genç adam heyecanlanmıştı. Karşısındaki kadın resmen ateşti ve onu yaksın istiyordu. Odadab çıkar çıkmaz sekreterin yanına gidip ona saçma sapan bir şeyin fotokopisini alıp almadığını sordu. Sekreter kadın bakmak için fotokopi makinasının yanına gidince toplantı odasına arkasını dönmüştü. Kafasını kaldırıp  toplantı odasına doğru bakınca genç kadının hızlıca odadan çıkıp dediği yöne doğru gittiğini görünce sırıtmıştı. Kadını gördüğü andan itibaren erekte olmaya başlayan erkekliği kadının cesur sözleri ile şaha kalkmıştı. Sekretere aldığını hatırladığını söyleyip arşive doğru suratındaki gülümseme ile ilerlemeye başladı.

Asistan (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin