Evet başlayalım artık bide yeni Tokyo revengers tepki kitabı çıkartabilirim.
👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽
Tamam kendimi bir bok çukuruna ittim. Neden mi aq iki saatir. Boş boş konuşuyolar.amq banane çete işlerinden vallahi ya tam mikey'e ben gidebilir miyim diyecektimki. Uzun siyah saçlı kız ayağa kalktı. Konuşma sırası onday mış oda bir süre bılah bılah diye bişeler. Dedi. Aaaa bı baktım. Toplantı bitmiş. Mikey beni toplantıdan çıktıktan sonra dudağımdan öpüp işim var diye. Gitti. Orospu çocuğu 2 yıl sonra ilk kez görüşmüşüz bokmuşum gibi davranıyor.(belkide öylesin😃🤌)bende ona trip atar. Gibi yüzüne bakmıyordum.
Bir iki dakika sonra uzun siyah saçlı kız yanıma geldi.
Haruki=merhaba ben haruki yamaguchi sende Aoi hanagakiydi değilmi?
Ahhaha tanıştığımıza memnun oldum.Aoi=merhaba yamuk surat ben memnun olmadım.
Haruki=pardon ne sikim oluyorsun sen mikey'in sevgilisi demem sikerim belanı
Aoi=Siksene valla sıkılıyordum. Siksene
Ne mi olsu şu oldu mikey harukiyi yanına çağırdı. Ve kavgamız burda son buldu. Bende tek kalmışken fırsat bu fırsat dedim. Chifuyu'yu aradım.
Aoi=chifuyu!
Chifuyu=Aoi nasılsın sensin değilmi? Aoi seni çok merak ettik.
Aoi=iyiyim iyi sadece gizlice buluşalım. Onu dicekdim.
Chifuyu=tamam ne zaman
Aoi=ben ararım sizi
Chifuyu=tamam bay bay
Takemichi=HIZLI ARA AOİİİ!!
Chifuyu=aynen hızlı ara yoksa bu salak ağlamaktan ölücek
Aoi=hıhıhı görüşüz
Arkamdan gelen sesle kafamı arkaya çevirdim.
Aoi=mikey?
Mikey=haruki ile kavga mı ettin.
Aoi=ımm hayır aptal aptal konuştu. Bende ağzının payını verdim.
Mikey beni kendine çekti. Artık burun burunaydık.
Mikey=bebeğim lütfen çetemdeki kişilerle kavga etme.
Bende kendimi ittim.
Aoi=etmedim!
Mikey=neden seni öpememe izin vermedin?
Aoi=mikey istemiyorum tamamı sonra konuşalım
Mikey=.....neden seni bıraktığım için mi?
Aoi=aaa mikey efendi düşünceli olurmuymuş.
Mikey=Aoi yapmak zorundaydım. Tamam mı?!?!
(Ağlayarak diyor Aoi bu cümleyi)
Aoi=Seni sevmiyorum artık manjiro sano sen benim için bir hiçsin biliyor musun artık sana karşı bişey hissetmiyorum çünkü beni bir kere bile düşünmedin tamam mı?!?!
⚡⚡⚡⚡⚡😂⚡⚡⚡⚡
Devamı yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey x Reader(Tamamlandı Beybi)
Tiểu Thuyết Chung🔞YESSS BABY SMUT VARR KÜFÜR VAR KAÇIRMA...VB. Takemchi'nin kardeşiyiz (gerisini nasıl anlatılırım bilmiyorum)