Mikey? 14.bölüm

472 25 5
                                    

Ayh üst üste iki bölüm yazara noluor

🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱

Noluyordu. Az önce drakene ağlarken sidmide kavga başlamıştı. Neyin sikiydi bu?!?!

Brahman ve kanto manji

Herkesin anası sikiliyordu.

Bense işte gelenlere salıyordum. Bir tane ama drakenin üzüntüsüyle güzel vuruyordum.

Sonra bı anda oratada bir boşluk oluştu bende oraya doğru bakmaya çalıştım.

Son anda ortayı gördüğümde.mikey. Ve takemichi vardı. Mikey take'nin kolunu kırmış (kazuturoyu dövdüğü gibi dövüyor.)
Şimdide anasını sikiyordu.
Ve vururken bişeylerde diyordu ama fısıltıyla sadece şunu duymuştum"senin şu sikik zaman şeyin yüzünden sevdiğim kızı bile kaybettim."dedi.
Bense seyirci kalıyordum. Sonra bı anda kendime geldim. Ve ortaya koştum.

Aoi=MİKEY YETER!

Bi anlık durdu. Sonra devam etti.

Sonra bende mikeyin önünde diz çöküp son kozumu kullandım.

Aoi=Eğer take'yi bırakırsan bak sana söz sana söz veriyorum seninle gelirim.

Sonra durdu. Ve bana baktı.

Mikey=gelir misin?

Küçük bi yutkunmadan sonra kendime geldim.

Aoi=gelirim söz

Mikey ayağı kalktı. Benim bileğimden tutup. Motora götürdü.

Sanzu=Kavga bitmiştir. Kanto manji kazandı!!

Sesimi çıkaramadım sadece takemichi'ye seni seviyorum demiştim.

Mikey beni motoruna bindirdi. Ve götürdü. Ve gerçekten bütün arkadaşlarımı abilerimi chifuyu,takeyi herkesi arkamda bırakıp. Gitmiştim ama unutmayın bu iyiliğiniz içindi take'm

=Kanto manji mekanında=

Motordan indikten sonra mikey'i takip ettim. Ordanda toplanma odasına geçtik geçmez olaydık. Amq bütün yakışıklı erkekler bu odada toplanmış. Tam göz gezdirirken. Gözümü. Ucuna siyah uzun saçlı kız takıldı. Mikey'in verdiği emirle dalgınlığım sona erdi.

Mikey=yanıma otur.

Tamda dediği gibi yanına oturdum. Kolunu omzuma atıp. Oda oturdu.

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
Ayh birazda merka edin

Mikey   x Reader(Tamamlandı Beybi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin