Yağ neden eskisinden az okunuyor kitablarım.🥲🥲 Tamam oy vermenizde değilim isterseniz vermeyin ama lütfen yorum atın.(SMUT VAR!}
🥥🥥🥥🥥🥥🥥🥥🥥🥥🥥
Uyandıktan sonra Emma'yı arayıp. Konuştum. Sonrada ben,yuzuha,hakkai,mitsuya,mikey,sanzu ve senju denize girdik. Tabi denize girmeden önce ben,yuzuha ve senju üstümüzü değiştirdik.
Aoi=ilk yuzuha değiştirsin üstünü
Yuzuha=Oha kanka üç tane kabin var girek işte üçümüzde
Senju=aynen
Aoi=okey
Üçümüzde kabinlere girip. Moyalarımızı giydik
.
(YuzuhaSenju
AoiBöyle bikinileri)
Kabinden çıktığımda karşımızda mikey,hakkai,sanzu ve mitsuya vardı.
Mikey'i baştan aşağıya süzdüm.
(Dövme yok hayal edin)
Aoi=ananı sik-
Yuzuha=AOİ BURNUN KANIYOR.
Bayılmıştım.
Kalktığımda sol tarafıma baktığımda yuzuha beni rahatlatmak için dergiyle küçük bir rüzgar oluyordu. Sağa baktığımda mikey bir tane bezi burnuma tutuyordu.
Bende yavaş yavaş kalktım.
Mikey=iyi misin bebeğim?
Aoi=iyiyim-
Gene baştan aşağı süzdüm.
Mikey'in kolundan tutup. Kenarı çektim.
Aoi=bu kadar yakışıklı olmak zorunda mısın?
Mikey=bende onu diyecektim. Senin üstündeki çok açık
Aoi=ben ne diyorum sen ne diyorsun.
Mikey=eğer şanslıysan yarın azcıkda olsa yürüyebiliceksin haberin olsun.
Diyip. Beni kolumdan çekip denize doğru sürükledi. Hala az önce dediği şeye takılmıştım. Kimse bana bakamıyordu. Çünkü mikey tehlikeli bir aura saçıyordu.
Denize girdikten sonra biraz yüzüp. Çıktık. Gittiğimizde Draken ve Emma gelmişti. Bebekleri çok tatlıydı.
Aoi=AAAAAAA rei drakene benziyor. Rende reiye benziyor.
Draken bana dönüp. Kafama vurdu.
Draken=düzgün cümle kur!
Mikey=bence artık eve gidelim
Herkes bencede eve gidelim dedikten. Sonra kamptan ayrılıp. Evlere gittik.
=Evde=
Bavularımızı odaya koyduktan sonra duşa girecektim. Üzerimdeki tuzlu suyu arındırmak istiyordum.
Aoi=ben duşa gidicem.
Mikey'e döndüğümde beni duvarla arasına aldı.
Yoksa düşündüğüm şey miydi.Aoi=Mikey hayır!
Mikey=Mikey evet!
Beni sürükleyerek odaya götürdü.
=BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM 🥲🔞=
Benim üstümü soymaya başladı. Zaten ne kadar azdıysa kendiside iki dakikada çıplaktı. Beni kıvrandırmak için sadece öpüyor. Ve eliyle göğsümle oynuyordu.
Eliyle göğsümü oynamayı. Bıraktı ve parmağıyla vajinama girdi. Bende inlememek için kendimi tutuyordum.
Parmaklarıyla içimde gelgit yapıyordu.
Mikey=içine girmesem ve sadece parmaklarım sayensinde boşalsan ne dersin ha~
Ben konuşamıyordum. Sadece mikey'in kollarını çizebiliyordum. Bir anda durdu. Ve bir süre bekledikten sonra içimde girdi.
Aoi=Ağh!
Mikey=siktir hala sıkısın
İçimde gelgit yapmaya devam etti.
Aoi=Mikey geliyorum!
Mikey içimden çıkıp. Uyluklarımın üstüne boşaldı.(kedim kızgınlığa girdi. Evi ayağa kaldırıyor.ne alakysa)bende boşaldıktan sonra kucağına alıp banyo yaptırdı. Sonrada yatağa yatıp. Uyuduk.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Evet buyur. Yeni bölüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey x Reader(Tamamlandı Beybi)
Fiksi Umum🔞YESSS BABY SMUT VARR KÜFÜR VAR KAÇIRMA...VB. Takemchi'nin kardeşiyiz (gerisini nasıl anlatılırım bilmiyorum)