Giriş

212 8 0
                                    

Kafeye girdiğinde yine herkesin dikkatini üstüne toplamıştı .Kadınların  en edeplisini  bile baştan çıkarırdı bu adam! ne yakışıklılıktı bu ? Gece adamı görünce yine yüzünde istemsiz bir gülümseme buldu  kendi inkar etse bile adamın herzamanki saatle aynı masada olması onu heycanlandırır yüzünde bu aptal ifadenin olmasına yol açardı neyseki kendini hemen toparlayıp yüzündeki aptal ifadeyi silerek adamın oturduğu masaya doğru yaklaştı adam Gecenin geldiğini görünce ifadesiz tonda herzamankinden Gece dedi nede yakışıyordu ağzına Gece ismi ah gece aptalmısın sen bi sus git adamın acı kahvesini getir hemen düzelip peki Ayaz bey dedi . Aslında Ayaz şuan o kadar bitik dırumdaydı ki ne yapacağını düşünüp duruyordu eski sevgilisi ,sevdiğini sandığı kişi utanmadan onu aldattığı yetmezmiş gibi kapısana kadar gelip düğün davetyesini vermiş pişkin pişkim gülmüştü birde Ayaz kendini gerçekten aptal olarak görüyordu bazen nasıl o kadına kanmıştı hiç bilmiyordu onun acı çekmesini istiyordu ilk olarak kendine yeni bir sevgili yapması lazımdı ama nasıl yeni bir ilişki istemiyordu ki o o sırada Gece Ayazın kahvesini getirip afiyet olsun Ayaz bey dedi Ayaz kıza baktığı an aklına gelen fikirle Geceye sandalyeye oturmasını söyledi .

Kiralık SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin