𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴!

59 10 25
                                    

Бажані пісні до частини:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Бажані пісні до частини:

After the storm – Kali Uchis, Tyler, The Creator, Bootsy Collins!

✩。:•.─────  ❁ - ❁  ─────.•:。✩

Коннор(Не девіант):

– Я впевнена на всі сто відсотків, що він буде дуже серйозним батьком, який хоче, щоб його дитина була розумною, але й не хоче, щоб в неї не було особистого життя. Та він не буде дуже дратуватися за погану оцінку, бо розуміє, що дитині може бути дуже складно самій розібратися з купою матеріалу, тому, він буде допомагати своєму/своїм сонечкам!

– Хай він працює поліцейським і це означає, що вдома він може рідко з'являтися через постійні виклики. Але у вихідні він би ходив з родиною по якимось музеям або пам'яткам Детройта!

_________

Коннор(Девіант, але працює в поліції)

– Батько, який буде якомога частіше проводити вільний час з родиною, бо він їх дуже любить. Знов таки, допоможе з чим зможе: допомогти зрозуміти тему з фізики чи хімії, бо не доходить, що і як?  –  Авжеж!; Хочеш навчитися готувати, але виходить не дуже? – Батько тобі допоможе!

– Він би частіше за все під час відпустки влітку їздив би з рідними кудись за місто, на свіже повітря, щоб приготувати шашликів. А може й просто на вихідних на день з'їздити в інше місто погуляти!

◈ ━━━━ ⸙ - ⸙ ━━━━ ◈

Кара:

– Мама, з якою можна почувати себе в безпеці ЗАВЖДИ. Як і Коннор, вона тільки за, щоб допомогти своєму серденьку! Також Кара сто відсотків була би для своєї дитини/дітей як домашній психолог чи найкраща подружка!

– Вона би працювала з дому, я це відчуваю. Тому доволі багато часу проводить з дітьми, коли ті приходять зі школи. Авжеж, якщо ті не проти. Частіше за все, після повернення додому вона буде задавати банальні питання про те, як пройшов день чи стан, і як можна забути про:
"– Ти хочеш їсти? Можу підігріти тобі щось."

◈ ━━━━ ⸙ - ⸙ ━━━━ ◈

Маркус:

– Також батько, який хоче для своєї дитини найкращого! Він би вчив своїх сонечко/сонечка малювати, як Карл його колись. Привчає до мистецтва. Не дивно, що діти вже з дитинства так чи інакше, розбираються в малюванні. Хай не так як батько, але для Маркуса ці малюнки – дорогі. Дивлячись на них, він відчуває, що їх малювали йому з любов'ю!

– Він не буде проти пішої прогулянки чи посидіти десь в парку з булочками які купили десь в пекарні неподалеку! Він би хотів, щоб його діти не були як Лео. Він би цього взагалі не хотів, тому намагайтеся виховувати дітлахів так, щоб не було такого як з сином Карла.

◈ ━━━━ ⸙ - ⸙ ━━━━ ◈

Гевін Рід:

– Оні, я впевнена, що з цим батьком явно буде не легко. Особливо через його характер. Він би не вдарив свою дитину, але жартувати він буде, і дуже багато, дуже. Іноді навіть може не помітити, що сказав настільки неприємне, поки не получить від В/і якоюсь ганчіркою по голові. В такому випадку він частіше за все вибачається купивши щось смачне або зводивши на прогулянку.

– На тему прогулянок дуже важко сказати, бо його з дому витягти майже неймовірно. Але іноді відбувається диво, що він сам пропонує кудись піти. Але це відбувається на якісь важливі свята, будь-то чийсь день народження чи Різдво або Пасха.

◈ ━━━━ ⸙ - ⸙ ━━━━ ◈

Бонус!Трейсі  і Трейсі:

– Дві люблячі мами. Цим все сказано. Вони довго думали, чи готові взяти до себе в родину дитину. Але через багато часу обгрунтування, дійшли висновку, що готові і морально, і матеріально до дитя. Вже через багато років, коли їх чадо знайде собі залицяльників, будуть дуже хвилювати, що хтось зробить з їхнім сонечком щось погане.

– З міст для прогулянок вони б обрали щось спокійне, де не так багато людей, щоб можна було спокійно походити і не штовхатися з іншими. Літніми вечорами будуть не проти посидіти в якомусь парку чи сквері на лавці біля фонтану, й дивлячись, як потихеньку темніє.

   _____________

640 слів!

✩。:•.─────  ❁ - ❁  ─────.•:。✩

Так-так, персенятки, в цей раз я з хедканоном по Детройту! Як на мене, ця частина вийшла навіть непоганою, дивлячись на те, що в мене не було сил до цього моменту щось писати. Сподіваюся, Вам сподобалося!

Зі всіма найкращіми побажаннями,
Ваша Віванна!

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 22, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

reactions Detroit: Become HumanWhere stories live. Discover now